Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

Válogatott, vagy mi a fene...

2013.10.19. 21:25 MyCommentsBlog

Köszöntök mindenkit! Rég postoltam a blogra, ez részben a blog.hu stábjának köszönhető, részben pedig időhiány miatt. No, de most itt vagyok és a mostanság mindenkit foglalkoztató magyar válogatottról fejtem ki a véleményem. Többek között azért is, mert életem nagy részében én is futballoztam. Szól lesz az MLSZ-ről (Magyar Labdarúgó Szövetség), a válogatottról, és a kormányról is (a foci terén persze).

 

Feltételezem, hogy mindenki hallott a bukaresti 3:0-ról, illetve az amszterdami 8:1-ről is. Mostanság ez folyik a csapból is. Kérdem én, miért? Miért érdemli meg egy ilyen banda (MLSZ, válogatott), hogy szóra méltassuk őket? Érdekes, a tollaslabda vagy a röplabda válogatottról sosem beszélünk. Miért szól minden egy olyan dologról, amiben a magyarok egyből összeszorítják a fogukat és nyelnek egyet, mert szarok vagyunk? Miért nem lehet a kézilabdáról vagy a vízilabdáról beszélni? Melyekben igen is, a világ élvonalában járunk. Hát azért, mert jelenleg hazánkban és az egész világon, ez a legnépszerűbb sport. Ebben van a legnagyobb utánpótlásunk, pénzünk, pályáink. Egy nincs: SZAKÉRTELEM. Lehet nekünk bármennyi tehetségünk (van is) ha nincsenek szakképzett edzők, hozzáértő szövetség.

 

Kezdjük azzal, hogy mit csinál az MLSZ. Hát kérem, hülyíti a népet. Minden bukásunk után ujjal mutogatnak az edzőre, játékosokra, egymásra. Mindenki ki akarja húzni magát a felelősség alól. Aztán minden világverseny előtt kitűzzük a nagy célokat, a szurkolók pedig már beleélik magukat, hogy: "Igen, talán lehet ebből valami". Amint jó eredményt csinálunk egy középszerű csapat ellen, egyből verjük a mellünket, hogy: "Igen, mi erre vagyunk képesek. Meg tudjuk verni őket, ha odatesszük magunkat". MLSZ: "Igen, a magyar válogatott valóban javuló tendenciát mutat, megint csak 1 szalmaszállal csúsztunk le a kijutástól. Nem baj, most már látszik a befektetett munka gyümölcse, a magyar futball így jobb lesz".

Nem, a magyar futball egyre szarabb. Lássuk be,  2 évente leváltjuk az edzőinket, nincs egy egységes válogatottunk, mindig találok új neveket a keretben. Ez, az MLSZ hozzá nem értését bizonyítja.

A sorsdöntő meccsen, Bukarestben pedig egy olyan magyar válogatottat láthattunk a pályán, akik azt sem érdemlik meg, hogy felvegyék a címeres mezt. Nekem nem az eredmény fáj, hanem amit a pályán láttam. Az semmi nem volt. Alapból, hogy állíthatunk egy olyan embert a védelem közepébe, aki életében először lép pályára a válogatottban. Persze, hogy beremeg a lába, és kapunk rajta egy gólt. Aztán a meccs végén van kire ráfogni, hogy hát igen ezt ő baltázta el.

 

Beszéljünk egy kicsit az NBI-ről. Ugye sok válogatott játékosunk itthon játszik, Fradiban, Videotonban stb. Kérdem én, hogy várhatjuk el, hogy ők, akik olyan körülmények között játszanak, hogy a szurkolók szétszedik a stadiont, rasszista megjegyzéseket kiabálnak, ha oldalra néznek találkozik a tekintetük a rohamrendőrökével sikeresek legyenek olyanok ellen, mint a hollandok, vagy a románok. Sehogy. Hiába játszanak játékosaink külföldön, ha sokuk közülük a cserepadot koptatja. Semmire nem megyünk velük. Sajnos, a mai válogatottunk ebből áll.

Úgy, hogy senki ne lepődjön meg, ha egy ilyen csoportban "csak" harmadikok vagyunk, mert szerintem ez a reális. Sőt, ha őszinte akarok lenni, akkor még szerencsénk is van, hogy a törökök előtt végeztünk.

A felháborító az inkább az, hogy a szövetség elhiteti a szurkolókkal, hogy igen, most kijuthatunk.

Végül ejtsünk szót egy kicsit a kormányról is. Felháborítónak tartom, hogy milliárdokat ölnek ebbe a sportba. Igen, fáj ezt kimondanom, mert én is focirajongó vagyok, de nem ilyenekre kellene költeni a pénzt, hogy új stadionokat húzunk fel meg mindenféle biszem-baszom menő helyeket csináljunk. Bőven elférne ez a pénz máshova is. Kapásból tudnék 10 dolgot mondani. De ha már mindenképp sportra akarunk költeni, akkor ott a vízilabda, kézilabda, vívás, úszás, kajak-kenu stb. És akkor az oktatásról már nem is beszélek. Mennyivel jobban járnánk ha ezt a pénzt mondjuk ösztöndíjakra költenénk.  De hát erről úgyis Orbán és az OTP-s kolléga dönt.

Teljesen mindegy, hogy nekem mi a véleményem, vagy, hogy szerintem, hogy lenne a jobb, csak valahogy az Andorra elleni meccs után úgy éreztem ezt ki kell adnom magamból. 

További Szép Estét!


 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar foci válogatott MLSZ

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr845588551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása