Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

XXI.század "Menői"

2013.07.21. 20:04 MyCommentsBlog

943358_355820811206961_892895278_n_1374428294.jpg_960x720

„Menők”, vagy „Majmok”?

 

Ma erről a képről szeretnék egy kicsit beszélni. Ugye manapság mi a "menő"? Manapság az a "menő", ha az egésznapod bent töltöd a WestEndben, eszel egy sajtburger menüt a mekiben, bemész a wc-be ellőni 5 képet, miközben vicsorogva feszítesz a tükörben az "ikertestvéreddel"(ezt majd kifejtem). Eközben pedig 10 percenként megosztod a Facebookon, hogy mekkora királyok vagytok a "tesóddal", mert elmentetek 500 forinttal a zsebetekben a WESTENDBE. És akkor van az a réteg, akik felnéznek ezekre a "menő" srácokra, sőt sztárolják őket. Hát igen, manapság ez a követendő példa. Gratulálok, minden tiszteletem. Mostantól Nekem is az lesz az életcélom, hogy minél kivágottabb nyakú pólót vegyek fel, minél lejjebb legyen tolva a gatyám, és, hogy minél drágább ruha legyen rajtam...
Szeretném azt tisztázni, hogy itt nem azokkal van a probléma akik jól öltözködnek, illetve van SAJÁT stílusuk. Nem, Nekem azoktól van herótom, (már elnézést) akik majmolnak. Igen, ezt majmolásnak hívják. Ezeknek a fiúknak nincs saját stílusuk, saját véleményük, talán még saját gondolataik sincsenek. Megnézik éppen mit vettek a nagymenők, és első dolguk lesz Anyuci/Apuci pénzéből azt beszerezni. És itt jön képbe az "ikertestvéres" példám. Ezek a srácok között nincs különbség, ugyanúgy néznek ki. Ugyanolyan ruháik vannak, ugyanolyan a hajuk, a cipőjük és ugyan azon jár az eszük is: Minél több "menő" ruha rohadjon a szekrényemben”. Sajnos, Ők a többi divatmajom által vezette palotapincsivé váltak. Ez van, velük már nem lehet mit tenni. De az mélységesen felháborít, hogy a fiatalabb korosztály is kezdi átvenni ezt a majmolást. És ez egy örök körforgás lesz…

Akkor most rátérnék a szórakozási kultúrájukra is. Elmennek, bebasznak, kipostolják Facebookra, hogy milyen atom a buli, majd másnap kiírják, hogy nem emlékeznek semmire és, hogy milyen másnaposak. És 15 évesekről beszélünkPACSI! Csak azt nem értem, hogy hol a ménkűben vannak a szülők??? Vagy büszkék arra, hogy értelmi nullákat neveltek a gyerekeikből? Fogalmam sincs... Általános szórakozásukhoz hozzá tartozik, hogy a rájuk nem hasonlítò embereket porig alázzák (fb-n, ask.fm-en). Életük össze van kapcsolva a közösségi oldalakkal, anélkül senkik lennének(bár az Én szememben még annál is kevesebbek). És a lányok rajonganak értük...Illetve azok a lányok, akiknek intelligenciájuk nem haladja meg egy 3 évesét, alul oltozottek, ott vannak ezekben az "atom" bulikban és 14 évesen már túl vannak a szexen, jobban mondva a "lihegésen" (aki érti, érti). Szórakozási kultúrájuk közé tartozik még, az Ask.fm-en való sértő válaszok írogatása is, melyet azonnal kipostolnak és közben az jár a fejükben: „mekkora mágus vagyok, hogy ilyen flegma választ adtam”. Hát nálam ezek nem mágusok… Ha elküldeném Őket 1 körre a Margitszigeten található futópályára, a felénél csúsznának-másznának. No, de mind1…

Folytatom az általuk kipostolt képekkel. Nos, ez úgy működik, hogy bemennek a legközelebbi mellékhelyiségbe, kiötlik, hogy milyen pózban készítsék el, csinálnak 500 képet, mert valahogy sose sikerül, aztán ha végre valahára megvan, kipostolják facebookra, aláírják, hogy mekkora „swagek”, „niggák” stb., vagy aláírnak egy angol idézetet teljesen hibásan, majd körmüket lerágva izgulnak, hogy vajon meglesz-e az 500 lájk, ha nem, akkor gyorsan leszedik. Aztán áttérnék a képek alatti kommentekre. Na azok a kedvenceim :D. „bro<33”, „swag:$” stb., ezek jönnek a „menő srácoktól” 5 millió szívvel megspékelve. Aztán jönnek a további hozzászólások a lányoktól: „Ahhw de hejes<”, „uristeen milyen helyeess vaggyy!!<33”. Nekem ezeknél a képeknél mindig az a benyomásom, hogy itt csak a ruha és a haj van értékelve…

Most kitérnék az újdonsült „hirdetőcégekre” is. Nos, itt a legfőbb céljuk, hogy minél több ismerőst kerítsenek „tesóiknak”. Megosztják haverjaik adatlapját és különböző szövegeket írnak hozzá: „Jelöljétek tesómat<33”, „Jócsajok jelöljétek!!:$$$”. Na ettől egyenesen falra tudok mászni…Ilyenkor a Facebook egy társkereső oldallá válik.

Végezetül pedig leírom egyik személyes történetem is: „WestEnd-ből sétálgattam kifelé(csak moziban volt J), a metró felé tartottam, amikor elfut előttem két ilyen „menő” srác és az egyiknek leesik a sapka a fejéről pont elém. Lehajolok, felveszem és odanyújtom Neki, mire ő elveszi és ilyet szól: „Kössz, de ahogy elnézem, Neked nagyobb szükséged lenne rá”. Na Nekem sem kellet több(így is visszataszítónak tartottam Őket, de mivel Velem szemben még sosem voltak bunkók, így nem foglalkoztam Velük): Szerencsére Én nem szeretnék, ekkora majom lenni, mint Te, de majd ha esetleg Nekem is az üresség fog tátongani az agyam helyén, akkor majd kölcsönkérem.”

Valószínűleg a mondandóm 95%-át nem fogta fel, mert sarkon fordult és elment. Nem nagy story, a lényeg belőle az, hogy Ők tényleg nagyon nagy királyoknak gondolják magukat, szerintük Ők testesítik meg a divatot és minden csaj a lábaik előtt hever… SZERINTÜK.

Köszi, hogy elolvastad és megszeretném köszönni Sz.D.-nek a képpel való segítségét. :) Következő cikkem az Ask.fm-ről fog szólni.

 Tovább Szép Estét! :)

 

 

 

184 komment

Címkék: szórakozás facebook divat ruha majom oldal sapka menők

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr645417394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trivium 2013.07.24. 12:32:55

@Csak Bettuska:
meg is lepődnék, ha nem találtam volna 3 hasonlóságot az írásod és a cikkben leírt mondandó között :D

Juda Benhúr 2013.07.24. 12:59:03

@Balogbarbi1999 Csá, mondd meg komolyan ki az a fogyatékos aki ezekre a telibefosott nadrágú divatbuzi csicskákra irigy?? Az összes ugyan úgy néz ki = szar.Te se lehetsz valami értelmes ha őket szereted -.- Sajnállak téged hogy ismered őket! Összerugdossák? ezek a vézna kis szarok? na nemhiszem xd nézz már rájuk ugyan! Az is idióta aki oda van értük! gyűlölöm ezt a nyomorék "stílust"...

HivatásosReakciós 2013.07.24. 13:23:13

Legalább két kommentben láttam azt, hogy "ha elkapnak megvernek", elgondolkoztam vajon az ilyen kislányok mekkorát tudnak ütni? :D

Keszler Dorka 2013.07.24. 14:14:27

@Noleee: Ne is haragudj, de olyan unalmas életed van, hogy másokét megírod az elejétől a végéig tele hazgságokkal!?
Semmit nem tudsz róluk!
Mi az a kérdés, hogy hol vannak a szüleik? Mit tudsz te erről is?..semmit!
Úgyhogy leszel szíves a feltételezéseiddel meg a gondolataiddal elásni magad nagyon mélyre! Mielőtt megosztottad nagyon átkellett volna gondolnod ezt az egészet! Csak, hogy tudd te elmebeteg skizofrén, mindegyik mögött rendes szülők állnak! Mindegyiküknek álmaik vannak. Nem holmi utcakölykök! Olyat képes vagy kommentelni, hogy örömmel írtad meg ezt a cikket? Te ebben leled örömödet? Ha ennyire kritizálhatnékod van, tetted volna meg kép nélkül és általánosítottad volna az irományod..
Ne ítélj látszatra, mert az nem néha, hanem mindig csal! EZT JEGYEZD MEG JÓL!

Shurtugal 2013.07.24. 15:13:33

www.ezutos.com/nehany-lany-2/ Remélem értitek mire szeretnék rámutatni.

kentaur22 2013.07.24. 15:16:18

くくくく。。。 あはははははは!!
Ezeken a kommenteken jót röhögtem. ふうーーー(Meg érte a pénzét a manga tisztítás utáni szünetem. :D )
Látom szépen jönnek a haverok, menteni a 〈süllyedő hajót〉. Nekem már bőven van ilyenekről tapasztalatom. Apuci/anyuci kedvencei, meg vesz neki mindent, hogy jól érezze magát a fiacskája.
Nekem egy ilyen fölső akkor se kéne ha ingyen lenne, és ha egy ilyenben kéne ki mennem az utcára? Inkább elásnám magamat szégyenemben. Léteznek ennél milliószor jobb ruhák is az ilyen ruhák arának a töredékéért. Ahhoz értetek, hogy ilyen meg olyan mega pixel-es legyen az okos telótok kamerája... Csak úgy mellesleg tisztában vagytok ti azzal, hogy mire is való a nagy pixel?? (Erősen kétlem)

Mellette szerintem ezt a cikket általánosítva írta meg csak illusztrációval jobb a hatás fok, minden értelemben. Az ingyen cirkusznál nincs jobb én már csak tudom.
De ideje folytatnom a dolgot ott ahol abba hagytam. Igen csak szépen javították a morálomat ezek a kommentek, már ezért meg érte benézni.

Synn 2013.07.24. 15:33:00

Üdv.
Elsősorban szeretném megköszönni hogy fényt vetettél ezekre a dolgokra, szerintem semelyikünk sem volt tisztában vele... o___o
Részben egyetértek veled, részben pedig nem. Tény hogy ezek a gizda gyerekek túl sok szemetet szednek össze egymástól illetve a Tv-ből, az internetről, hogy időtöltésük minden csak nem konstruktív és
hogy nagy részük fogyatékos; (nem, nincs jobb szavam leírni szellemi képességeiket).

Ez mind szép és jó... vagyis nem, de igaz.
Amiben nem értek egyet az a testedzéssel illetve alkoholizálással kapcsolatos megnyilvánulásaid.
Véleményem szerint egy ember lehet intelligens ha iszik 15 éves korában, ha nem, és ugyan ezt vallom a mozgással kapcsolatban is.
5 éve dohányzom (ezzel kapcsolatos megnyilvánulásokat köszönöm nem kérek,
biosz szakos vagyok)
és én is megpusztulnék ha körbe kéne futnom a Margitszigetet.
Én is "basztam már be" úgy hogy kiestek dolgok: Fezen, Rockmaraton, Metalfest, Hegyalja stb. (igen, "rocker" vagyok, nem, nem együtteses pólóban mászkálok) én is 15-16 évesen kezdtem, mégis kibírtam facebook-ra való írogatás és képfeltöltögetés nélkül.
Habár büszkének nem mondanám magam,
ki kellett azt is próbálni.
De azt 'meg sem említem' hogy egy darab képet nem készítettem magamról, soha.

Hihetetlennek tartom mennyi "beverik a pofád" meg "összerugdosnak" kommentet írtak (nem is említve a "féltékeny vagy" ill. a "csóró vagy?" beszólásokat); Na de akkor mi történik ha "összerugdossák a pofámat"? Újabb bizonyítékot adnak a lehetetlen viselkedésükre, valamint még inkább az utálat tárgyává teszik magukat.
Nem mellesleg mindezt olyan helyesírási hibákkal írogatták néhányan hogy elsírom magam; én sem vagyok egy bajnok, félreértés ne essék.

Az hogy "...nem is ismered őket..."
kit izgat? Aki ebben benne van nincs saját gondolata vagy csak töketlen, nem mer ellentmondani a sok kreténnek. Nem, nem ismerem őket, de annyit felfogtam hogy nem is akarom ismerni őket.

13 éven keresztül voltak ilyen seggek az osztály/iskolatársaim, sőt, a IIX. kerületben élek. 50cent-et meg Nelly-t (vagy mit) hallgattattak velem amikor
én Rammstein-t meg Bodom-ot hallgattam;
az NEM KIFOGÁS hogy "a társaság vitt bele", sem az hogy "mindenki ezt csinálja". Nem, nem volt sok barátom,
sőt. 13 év "iskola" és mindössze 4 emberrel tartom a kapcsolatot.
A többit meg összeszedtem iskolán kívül. Igen megválogatom a barátaim ilyen idióta dolgok mint bizalom alapján, undorító, tudom...

VÉGÜL! Szeretnék mindenkitől ki
A) időt szakított végigolvasni gondolataim
B) fel is fogta őket
szíves elnézését kérni, biztos hogy van kivétel, sajnos ez számomra pont olyan mint a segítőkész cigány, még nem állt módomban találkozni egyel sem.

Gratulációm a cikkhez, eltekintve attól az apróságtól amit említettem,
szép darab.

MyCommentsBlog 2013.07.24. 15:41:54

@Synn: Érdekes és jó dolgokat írtál le. De Én továbbra sem értek egyet azzal, hogy 15 évesen részegen kell fetrengeni. :)

MyCommentsBlog 2013.07.24. 17:15:04

@Keszler Dorka: Üdv!:)
A kép csupán illusztráció, az arcuk is ki lett satírozva. Ha nem lennel irodalomból ennyire hülye, akkor rájöttél volna, hogy nem személyesítettem meg senkit. Egyébként ha ez mindenkinek ekkora szöget vert a fejébe és mindenki ennyire felismeri őket, akkor miért nem tolják ide azt a sznob képüket és védik meg saját magukat? Az örömöm az annyit jelent, hogy örülök, hogy találtam egy olyan helyet ahol ezt kifejthettem. Te meg inkább menj el körmöt festeni, ahhoz talán jobban értesz, mint a szövegértéshez.

StlB 2013.07.24. 17:36:57

Amikor olvasom az őket védő fiatal lányokat akkor gondolok bele abba hogy még jó hogy ezekért vannak annyira odáig.
Képtelenek felfogni a legegyértelműbb dolgokat is ami ha nem lenne szomorú még talán vicces is lenne.
A többi dologról nem is szólva...

szgee13 2013.07.24. 19:06:46

Velem is egy újabb olvasót nyertél!! Hajrá, csak így tovább...

VidraMD 2013.07.24. 20:57:13

Ez egy felmerülő probléma, rendben, értjük. Ám hiányzik a cikkből egy-két dolog. Először is ez a "divat" még elég friss, idehaza is csak mostanában jön befelé, és nyilván azt a réteget fogja megcélozni először, akinek amúgy sincs túl sok önbecsülése, rendes neveltetése és egyedi stílusa, de még a neveltetés se teljesen biztos, mivel kamaszok, az a dolguk, hogy "lázadjanak". A húszas korosztályból már kevesen akadnak ezzel a stílussal, és valószínűleg még kevesebb, aki ezzel nő fel és egyé válik a filmek sztereotipikus nyitott tetejű kocsis, napszemüveges tahóival.
Magyarán az ember nagy valószínűséggel kinövi. Ezt tapasztalat, mivel én is rengeteg dolgot csináltam/hallgattam kamaszként, amit ma már nem bírnék, bár én nem tartoztam a "menők" csoportjába, de hidd el, akkor is voltak az üres emberkék, csak éppen az akkori aktuális divatot követték. (Érdekes módon a "Nem létezik más, csak a foci, dőőüü*nyálazdás*üüüüh" csoport például időtálló.) De ma már például nem látunk sok Greaser-t, igazi Hippit, vagy már Emosokat se, pedig az is csak pár éve volt.
A másik dolog meg, hogy nem írtál számot. Egy nagyvárosban nyilván szembetűnőbb, de mégis hány fiatalt érint ez a dolog. A kamaszok 80%-át? Vagy csak 1-et? "Ismerek legalább százat", de ezt csak kinézetre vagy ténylegesen? A cikked alapján pont neked kellene tudnod a legjobban, hogy a kinézet nem mindig takarja a valódi értelmet.

Ezek a fiatalok a saját stílusukat szeretnék megtalálni, de emellett úgy, hogy jelen legyenek a kortárs csoportjaikban, hogy azok befogadják őket, ez úgymond "létszükségük", hogy ne számítsanak "különcnek", és mivel még kamaszok többnyire éretlenek, és éretlen ítélkező készlettel rendelkező csoportnak próbálnak a tagjai lenni.
Hidd el, sokkal elfogadóbb és toleránsabb lesz az ember, ha tanul egy kis (egyéni és tömeg) pszichológiát. Ma már számos csoportot és embert "megértek" (még ha nem is értek egyet velük), akit korábban nem... Bár emiatt én voltam a különc anno, de ez más tészta.

A lényeg: Ma ez a divat, meg a hipsterek. Jön, aztán megy. Pár év múlva már csak nevetünk rajta, és bosszankodhatunk a legújabb marhaságon, amit a fiatalok követnek.

Ennyi volna az én novellám.

U.i.: Nem gondolod, hogy e között az állításod [Idézet]"az Ask.fm-en való sértő válaszok írogatása is, melyet azonnal kipostolnak és közben az jár a fejükben: „mekkora mágus vagyok, hogy ilyen flegma választ adtam”."[/Idézet]
és e között [Idézet]"Szerencsére Én nem szeretnék, ekkora majom lenni, mint Te, de majd ha esetleg Nekem is az üresség fog tátongani az agyam helyén, akkor majd kölcsönkérem."[/Idézet] némi kontraszt van?

WSM 2013.07.24. 21:19:33

Üdv, Noleee!

Mindenben igazad van. De szerény véleményem szerint nem szükséges ilyen dolgokkal foglalkozni. Az ember csőrét piszkálja az értelmetlen dolgok iránti eltökélt lelkesedés, a tiédet is. Azonban nem szabad törődnöd a felszínességgel, mert te is tudod, ez csak az. Az ember hajlamos irigységet érezni a baráti kapcsolataikra. De minthogy írtad, mindenkit basztatnak, aki nem olyan, mint ők. Te tudhatnád a legjobban, hogy ebben az esetben a baráti kapcsolat mint fogalom, teljes mértékben kimerült. Egy közösség attól közösség, hogy tagjai egyformák, no lám, ez igaz rájuk, csakhogy az "ige" terjesztése is, és "Come to us asshole, if you like bothering people having no similarities with us." :)
Én is ismerem az ilyen gondolkodás módot, amelyet ők folytatnak. Tudod, nem foglalkozhat mindenki az élettel, kell egy deviáns közeg, aki mindenbe beleköt; mondj fehéret a fehérre, nekik fekete az. Ez nem probléma. A probléma az, hogy nagy problémának tartod azt, hogy léteznek ilyen emberek. Unalmas lenne a világ nélkülük, és mikor majd a THIRD WORLD WAR kitör haha, akkor kárörvendhetsz rajtuk. Én nem fogom tenni, mert nem tehetek róla, hogy kisstílű életet élnek, ahol a legfontosabb a pénz. Mellesleg, az sem lesz sokáig, nemsokára annyit fog érni a bankjegy a zsebedben, mint amennyit a papír, amit írószerboltban veszel. Akkor megint kárörvendhetsz.
Tudom, idegesít, ha valaki ilyen, az meg még elviselhetetlenebb, hogyha szándékosan, "MÁR CSAK AZÉRT IS" basztatnak téged, vagy másokat, azt is, aki nem tehet arról, amilyen, és azt is, aki tehet róla. Ez az embereken is függ ám, elterjesztenek rólad egy koncepciót, és mindenki elhiszi, mert negatív dolog, és tudod, hogy a rossz híreket a magyar ember előbb elhiszi, mint a jókat. Ilyenek az én korosztályombeliek, és még alattam is. Ne hogy azt hidd, hogy sokáig élnek, a Hatalom(nem a magyar kormány meg ilyesmi...áhh) már több mint egy évtizede számon tartja őket, minket, és már elkezdte a szelektálást. Ha ők esetleg benne vannak, megint kárörvendhetsz hehe. De én nem teszem, mert már úgy vélem, ők sem tehetnek róla, hogy ilyenek lettek. Rég el lett ez baszva... de így akarták, és sikerült. Belőlük van több, és ők lesznek az elsődleges célpontok.

Nos, remélem, senki nem érti, miről beszélek. Nem tudom, akkor vagyok nagyobb veszélyben ha megértik, vagy akkor, hogyha nem. Neked azt üzenem, hogy találsz magadnak tuti ezerszer jobb dolgot is mint ezzel foglalkozz. Hiszen ők azt szeretik ha középpontban vannak, és velük foglalkozik mindenki, te is azt teszed ezzel. Megértem a panaszod, egyet is értek veled. De hát a 21. század elkorcsosult emberi állományában egyelőre meg kell tűrnünk ezt. Egyelőre... :D Amúgy tényleg, ha letiltanánk őket faceről, és itt most általános alanyról, hanem egyfajta "közösségről" beszélek (letiltanánk haha), szal ha letiltanánk őket faceről, askról, bannolnánk elérhetőségeiket a weben, és ellenük fordítanánk saját fegyvereiket, akkor nem lenne ilyen, csak azért nem tesszük, mert ezek semmiségek a világ mérhetetlen nagy gondjaival szemben, amikről ők nem tudnak, de nem is tudnák felfogni.

Most írtam egy regényt ide, és teljesen biztos vagyok benne, hogy az értelmesebbje elolvasta idáig, a bölcsebbje megértette mindet, a hasonló gondolkozású értelmes bölcsek pedig még kérdésekkel jönnének.

Akik pedig nem fogalmaztak magukban semmit, irigységgel és gőggel vádolnak, hogy hogyan merek idejönni és "prédikálni", jeléül annak, hogy halvány lila fingja nincs arról, hogy miért írtam ennyit és ilyet. Egyébként pert indítani is lehet, ha nem tetszik valami. :)

Ha offtopicoltam is, nem bánom, hogy leírtam. Aztán mindenki azt kezd vele, amit akar.

Üdv mindenkinek! ;)

Cässie 2013.07.24. 22:03:30

Hűha, micsoda adventurous journey lett itt a kommentekből...:D

Noleee, ezek engem is felb@sznak, de attól tartok csak 'botrányt' vált ki, ha nyilvánosan közzétesszük a felháborodásunkat. Mindenesetre nekem is volt posztom hasonló témában, aminek a publikálásával csak annyit értem el, hogy kicsit jobban éreztem magam, hogy kiírhattam. :D

Érdekes egyébként, hogy nekem is volt/van ask.fm-em; még akkor regisztráltam, amikor nem volt menő, és nem volt tele énközpontú, magát felsőbbrendűnek képzelő tinédzserrel, akik még azt is kiposztolják, ha finganak.

A többi 'utálónak', vagy azoknak, akik menthetetlen késztetést éreztek arra, hogy kifejezzék abszolút negatív véleményüket (vagy micsodájukat) a poszttal kapcsolatban: a blog fejlécén az áll, 'Nekem ez a véleményem'. Ha nem vagy kíváncsi rá, nyomj egy Alt+F4-et, és élvezd a varázslatot.

Én maximálisan egyetértek minden itt leírttal.

MyCommentsBlog 2013.07.24. 22:21:38

@Cässie: Köszönöm! :) Tudod a blog első célja az volt, hogy elszórakoztassam magam. Aztán mikor láttam, hogy sokan olvassák és egyetértenek velem, akkor pedig már az, hogy nekik írjak, hogy érezzék, hogy nem csak ők gondolják botrányosnak a helyzetet. A negatív kommentekkel semmi bajom, örülök, hogy van kit helyre rakni. :)

jakab95 2013.07.24. 22:47:18

Nem szeretek kommentelni, de itt muszáj. Sajnálom, tisztelt író, hogy sok hozzászólónak nem esett le, hogy a kép csak ILLUSZTRÁCIÓ, nem a rajta lévőket szidod. Vagyis nem kifejezetten őket. Az, hogy egy ilyen alapszintű következtetést képtelenek voltak levonni azok, akik véres szájjal neked ugrottak védve a haverjaikat, a te igazadat bizonyítja az értelmi szint csökkenéséről.

Végre valakivel egyetértek.

2013.07.24. 23:40:26

hey Nolee!
van pár dolog amivel nem értek egyet, vagy nem tetszik és ezért muszáj leírnom.
az általánosítás a világ egyik leggusztustalanabb dolga és a cikkedben te erőteljesen ezt csinálod. személyes példa: én is követem a divatot mégse vagyok bunkó mindenkivel. az átlagom általában 4 egész fölött volt és életemben nem buktam semmiből. 15 vagyok. járok bulizni heti rendszerességgel, de nem iszom le magam a sárgaföldig, (legalábbis nem mindig ^^) DE kérdezném én, hogy amikor ilyen korú voltál, mint én nem próbáltál meg mindig valahonnan alkoholt szerezni és inni? nem akarom elhinni, hogy a szüleink és ez a generáció mindig otthon ült/ek és csak tanultak szórakozásképpen meg csak füvet vágtak, mert ez hülyeség :DD. és ez az álszenteskedés meg az őrületbe kerget néha.. nem tudom hány éves vagy amúgy.
a cikkedet főleg az az egy incidens ihlette amit a végén leírtál (amúgy a nagybetűk használatából lehet arra következtetni, hogy felháborodásból írtál)
ezenkívül meg a történelemben mindig voltak trendek amik tömegesen vonzották a fiatalokat és az öregebb, konzervatívabb generáció meg állandóan szidta őket meg próbálta őket távol tartani ezektől az 'eszméktől' de sohasem sikerült. gondoljatok bele, rock-korszak, beat-korszak, hippi-korszak, hardrock-korszak (diszkó-korszak kezdete), punk-korszak- metál-korszak, pop-korszak ami a poprockból a 'elektronikuspop'-korszakba átfejlődve még mindig tart.
de ezek múló őrületek amik legfeljebb egy évtizedig tartanak azután átveszi a helyüket egy új. most lehet itt fortyogni, de nem fogsz tudni akadályozni semmit. a teenagerek folyamatosan lázadni fognak a társadalmi normák ellen és ez így van jól, mert ez tartja mozgásban a társadalmat.
emellett az IQ szint. na ja, helyben vagyunk. ahogy gyűlölet úgy a cikk is a tudatlanság eredménye. a gyerekek nem hülyék, csak annak tettetik magukat, hogy menőbbek legyenek. de ez is így van már nagyon régóta, gondolj bele ki akart valaha is egy gyökér stréber jól tanuló okos gyerekkel járni. mi volna ebben az izgalom?
szóval számomra hiteltelen a cikk, de kérlek válaszolj vitatkozhatnékom van:D

Mese23 2013.07.25. 05:24:42

@Balogbarbi1999: erre csak annyit mondanék,mint kívülálló hogy itt nem konkrét személyekről van szó hanem nagy általánosságról...

Mese23 2013.07.25. 05:32:17

@danté: A felháborodásod oka azon alapul,hogy egy kicsit magadra ismertél?

MyCommentsBlog 2013.07.25. 09:45:44

@danté: Üdv!
Az általánosításról annyit, hogy akinek nem inge, ne vegye magára. Ha ilyen kicsinyes a gondolkodásod(tok) és nem fogjátok fel, hogy azoknak írom akikre ez vonatkozik, akkor kitörölheted a 4-es átlagoddal. Még jó, hogy életedben nem buktál semmiből 15 évesen! Rock-korszak, pop-korszak és a többiről pedig annyit, hogy ezek nem abból álltak, hogy költsük a szüleink pénzét (nyilván költöttünk pénzt, de közelében sem volt annak, mint amennyit ti elbasztok ruhákra), nagyképű majmok legyünk és, hogy mindenkit baszogassunk. Sajnállak, hogy 15 évesen hetente bulizol és lerészegedsz, gondolom már túl vagy a szexen is. Bravó! Köszönöm a kommented, itt egy élő példa azokról akikről írtam. (oké, bunkó talán nem vagy)

Lidda 2013.07.25. 10:34:19

15 éves lány vagyok,és teljes mértékben egyet értek a cikkel.Amióta megláttam ez első ilyen divat buzi pávát, azóta gondolkozom egy olyan tömegpusztító fegyveren amivel csak 'ezeket' lehet megölni/vagy felnyitni a szemét. Amit viszont én sem értek, hogy a lányok túlnyomó többsége mit eszik rajtuk?!

Zieg333 2013.07.25. 11:25:14

úristen...a kommenteket olvasva látszik hogy mennyi IQ bajnok talált meg azok közül akiket írtál,sztem töröld az ilyenek hozzászólásait mert csak rontják az oldal jó hírét.
Undorító férgek...

Fasting Tom 2013.07.25. 12:34:24

7-ből 4-en ugyanolyan cipő van :O

StlB 2013.07.25. 12:38:53

Amennyiben valóban az vagy amit írsz akkor jó látni hogy vannak olyan lányok akik nem esnek össze ezek miatt a b...k miatt. Igaz ismerek ilyet személyesen is de olyat is aki kemény mert ask.fmen keményen betudja védeni a kis b..i barátját és a többi "hellosziaezmegazvagyokosztcső"-t. aztán hogy élőben mi lenne az már más dolog.

Hozé Ármándó · http://hozearmando.blog.hu/ 2013.07.25. 12:42:54

A helyzet az, hogy nagyjából minden második-harmadik generáció valahogy ilyen. Mert egyszer szigorúak a szülők, akkor azok gyerekei engedékenyek, aztán fordítva. Igen, ezeknek a gyerekek a szülei le se szarja mi van, mi kicsivel idősebbek meg nyilván szigorúbbak leszünk, ezt látva (én legalábbis biztos), senki nem akarja, hogy egy felszínes, kamuimázs sráca legyen, de már ez van. Tényleg elborzasztó ezt látni, hogy az egész 13-16 éves korosztály csak likeokból és furán hordott sapkákból áll.

Lidda 2013.07.25. 13:25:57

Igen tényleg az/olyan vagyok mint ahogy írtam, és a véleményem is az.Az a sok buzi egész nap a facebook (askfm meg stb.) előtt ül és kommentel, megosztja még azt is hogy fingania kell.Sokszor olyan is van hogy kiírják "Unalom van, vki írjon" meg ehhez hasonlókat, amikor meg közlöm vele, hogy ha annyira unatkozik olvasson valamit, még ő van felháborodva aztán meg nagy büszkén mondja hogy "Még egy könyvet sem olvastam, és nem most fogom elkezdeni!" Szánalmasak!!

2013.07.25. 14:51:39

@Kovács Terpentin: írj privátban és megadom a fb linkem

2013.07.25. 14:54:38

@Mese23: persze, hogy magamra ismertem ezt fejtettem ki a kommentem elején xDDD
nem mondanám, hogy felháborodtam ilyen cikkeket olvasok mindenhol ^^

MyCommentsBlog 2013.07.25. 14:56:38

@danté: Megkérlek, hogy a saját gondolataimat ne hasonlítsd a többihez.:) Tudom, hogy a ti agyatok ugyanúgy működik, de ez nem így van a normális embereknél.:)

Kovács Terpentin 2013.07.25. 15:45:05

@danté: köszi, kihagynám ha csak nincsenek jó nagy kannáid :)

MyCommentsBlog 2013.07.25. 16:03:35

@danté: Először is, ha nálad az, hogy valaki nem bukik meg az már egyenlő azzal, hogy okos, akkor részvétem. Másodszor, mi az, hogy a keresetek folyamatosan nőnek? Ember, te álomvilágban élsz? És az, hogy a szülők pénzzel pótolják a szeretetet, azzal kimondtad, hogy a probléma itt kezdődik. Azt meg már egyenesen nem értem, hogy ha nekem nincs gyerekem akkor nem érthetem.:) Akkor Te 15 évesen, mégis, hogy értheted?:D Vagy már gyereked is van? Aztán a másik, hogy tegyük fel, hogy szegény vagyok, (ami nem így van, ezt bármely ismerősöm megmondja, de nem célom ezt Neked bizonygatni) akkor is mit képzel magáról az a kis sznob majom, hogy egy szegény embernek bepofázzon? Na látod, itt a baj, Te is teljesen természetesnek veszed, hogy egy ilyen szerencsétlen beszóljon egy anyagilag hátrányosabb helyzetű embernek? Értem, szóval trend 13 évesen elveszteni... Bravó. Nem szoktam fikázni senkit. Csodálkozol, hogy hozzájuk sorollak? Nem veszed eszre, hogy ugyan azt tükrözi az írásod, mint akikről a cikk szól? Annyi különbséggel, hogy azért érződik, hogy beléd szorult egy kis értelem.:)

hehehehe 2013.07.25. 16:27:45

összefújta a szemetet a szél?! :D Szánalmas hülyék, csodálom, hogyan sikerült elvégezni az általános iskolát ezzel a szövegértési, fogalmazási és kritikán aluli helyesírási szinttel...így megbaszni édes anyanyelvünket, hogy rohadna rátok 3 tonna swag meg yolo...

MyCommentsBlog 2013.07.25. 18:06:17

Visszanézheted az előző kommentjeim, senkinek nem szóltam egy rossz szót se, de az, hogy lecsórozol (vagy csak feltételezed)és azt írod, hogy értelmetlen dolgokat írok az már nem a kritika része. Másrészt pedig nem kaptam választ a kérdéseimre: keresetek hogy is állnak?; miért tartod természetesnek, hogy egy anyagilag hátrányosabb helyzetűt ki lehet gúnyolni?; az már okos aki nem bukik meg? és ennek értelmében Én miért beszéltem hülyeséget? :)
Válaszaid előre is köszönöm.

uarempty 2013.07.25. 19:06:39

"2013.07.21. 20:04 Noleee"

Veled jól elbánhatott a sors :D Se ész, meg gondolom stílus sincs.Neked a férfi, biztos a disznoszaros csizmában a kocsmában ül vagy épp büszvezető ingben tucatszürke ocsmány cipőben gubbaszt.
Eddig ilyenek voltak, most a srácok törődnek magukkal, mert nem akarnak ilyen igénytelen tucatok lenni...Ítélkezel mások felett, anélkül, h átlátnál dolgokat = komplexus.Kezeltetni kell.

Egyébként nem tudom hány éves lehetsz, gyanítom nem sok (értelmileg/tapasztalatban), sikerélményekben is szerény..de azon gondolkozz már el, h 14 éveseket oltogatsz :D Nem egy komoly jellemre vall...echte tinik, eszük még kanyarba sincs, mégis mit vársz tőlük?A relativitás elmélet megdöntését?

Nyilván valóan semmit, csak a komplexus ordít belőled, ezzel a köpködéssel :) Az, hogy 14 évesen bebaszcsizva majomkodnak, az ilyen korban effektív normális (mármint a majomkodás), a bebaszcsizás meg cigizés meg nem az ő hibájuk, hanem a rendszeré, aki ki szolgálja őket és engedi ezt.
A rendszer pedig a pénzt akarja, és leszarja, hogy 14 éves a "kuncsaft", azt is, hogy honnan szerezte (anyatol,apatol,nagymamatol,bözsinénitol stb), aki pénzt ad a piáért,cigiért.Ez egy ilyen rohadt világ, a kereskedőktől,cégektől, akik csak a pénzre mennek ez a cél.Fogsz még látni 10-12 éveseket is így, a közeljövőben.

20 éves kör kürül, majd öntudatosul bennük, aki arra érdemes, hogy mi a helyzet..bár már ez is kitolódott legyen inkább 25.Ha 25-30 évesekről írtál volna, akik ezt csinálják, na az lenne érdekes.

uarempty 2013.07.25. 19:10:03

@uarempty: Ja és a dílereket sem érdeklik, hogy megpurcan a 15-16 éves másnap este...ez van, ez a durvábbik oldal.Mesterséges szelekció.

De, az szvsz nem baj, hogy figyelnek magukra legalább, hogy hogy öltözködnek, meg, hogy lógnak a plázában a lőtéri kutyát sem érdekli, max akinek van ideje látni őket és szintén lóg :D

MyCommentsBlog 2013.07.25. 20:04:28

@uarempty: Nagyon sajnállak téged jóember.:) Az írásodon is látszik, hogy beléd se szorult sok értelem, ha tényleg így látod a dolgokat. Azt meg egyenesen kikérem a tinik nevében, hogy mindenkit egy kalap alá vegyél. Azért, mert van ez a kis része akik ezt csinálják, attól még a többi normális. Mi az, hogy eddig disznószaros cipőben jártak az emberek? Te kiről beszélsz? Már meg ne haragudj 10x jobban megbecsülöm azt az embert aki egész nap dolgozik "disznószaros csizmában", mint ezeket a kis majmokat, akik anyuci/apuci pénzét költik "IGÉNYES" ruhákra. Ezek alapból nem igényes ruhák, azt meg kikérem magamnak, hogy az akkori embereket le igénytelen tucatozd. És akkor a mostaniak milyenek? Jellemtelen, majmoló tucatok? A "bebaszcsizás" meg a cigizés nem az ő hibájuk? Akkor kié? Fejükhöz tartották a fegyvert vagy mi? Igen, hiba, hogy kiadják nekik, de akkor is kibaszott nagy részük van benne. Már ne haragudj de te úgy beszélsz a 14-15 évesekről, mint akiknek semmi eszük nincs és sétáló kiskutyák lennének. Azt amit pedig rólam írtál inkább nem is kommentálom, egyszerűen hozzád már nincs erőm. Mindenesetre fordulj szakemberhez és kezeltesd magad, mert ezt már nem bírom. :D

OnlyAGirl 2013.07.25. 20:37:48

Teljes mértékben egyetértek a blog írójával.
Én még csak 20 éves vagyok, de nem tartom normálisnak, hogy ennyire eget rengető különbség legyen a mostani 14-15 éves generáció és az én generációm közt. (Persze hangsúlyozom, hogy tisztelet azoknak, akik 14-15 éves generációban tudnak normálisan viselkedni, mert kaptak nevelést.) És szerintem ezzel még vannak így páran.
Az idősebb generációnak is megvoltak a hülyeségei, csak az a szomorú, hogy ez egyre rosszabb és rosszabb lesz. Azt látni néhány ilyen 14-15 évesen, hogy semmi életcélja, mottója "Carpe diem!", b*sszunk be minden bulin, mert az mennyire élvezetes, holott az egész buliból semmi nem marad meg, mutogassuk, hogy milyen állapotban vagyunk, amikor atom részegen fetrengünk már szinte a szórakozóhely padlóján, készítsünk magunkról képeket, amiken p*csaruhában pózolunk, amiből nem elhanyagolandó, hogy legyen kint a mellünk, akár soványabbak, akár molettebbek vagyunk. Majd a képeket, amin mellesleg látható minden feltöltjük gyorsan facebook-ra, de mikor egy pasi odaírja, hogy s*náznám meg miegyéb, akkor teljes mértékben fel vagyunk háborodva. És sajnos már nincs olyan szórakozóhely, ami ne lenne ilyenekkel tömve.
Ha valaki ennyi idősen ilyeneket csinál, akkor legalább ne reklámozza.
Nagyon sajnálom, hogy manapság nem az a fontos, hogy mit tudsz, hanem, hogy hogy nézel ki, és ha már valaki jobban tanul, többet tud, akkor az már stréber meg miegyéb.
Azt is érdekesnek és felháborítónak találom, hogy az ilyenek gyűjtik maguk mellé az embereket és ez a népszerű manapság. Azonban úgy gondolom, hogy ezek nagyrészt kamubarátságok. Nekem nincs sok barátom, mert én is, az ő szavaikkal élve, stréber vagyok, de legalább aki van, az igaz barát, és nem csak akkor kereshetem meg, ha bulizni akarok, hanem akkor is, amikor baj van.

OnlyAGirl 2013.07.25. 20:44:26

És még annyit, hogy szerintem elég gáz, hogy nő létére, akár 14 éves, akár több, de atom részeg. Emellett azért a nőiesség mintaképének tartja magát...
Ezt mindenki tegye oda, ahova szeretné.

uarempty 2013.07.25. 22:26:58

@Noleee: :D Kivagy teljesen ember..13 éveseket oltogatsz.Nem lehetsz érett..ez szinte biztos.

Nem kell az én dumámmal jönnöd, h orvos kell.Arra neked lenne szükséged :) Ha neked ennyire szívfájdalmad, hogy így viselkednek a 13-14 évesek, csak nagyon sajnálni tudlak, az élet nagy gondja...a világ másik oldalán, meg darabolják az embereket :D De itt az a legfontosabb, hogy nyári szünetben pár maki tini egy helyen lóg és bohóckodik, meg anyjapénzétkölt (egyébként miközöd hozzá)...édesjézus....':D

"mint ezeket a kis majmokat, akik anyuci/apuci pénzét költik "IGÉNYES" ruhákra"
Igen, inkább dolgozniuk kellene 13-14 évesen, nem?gyárban,földeken... :)))) Na mind1, jó szórakozást, sajnálom, hogy ennyire defektes vagy, hogy nem érted meg.Nevelni pedig nem úgy kell, hogy köpködsz, hanem, hogy jó példát mutatsz.

uarempty 2013.07.25. 22:38:14

@Noleee: Alapvető problémáid vannak.Nyilván nem értheted, amit mondtam.Nem az összes tinire értettem en bloc, hanem az adott csoportra, akiken te most itt hisztizel, meg megmondod a tutit.
Minden kor fiataljai közt voltak trógerek és lesznek..+nem trógerek.Máskérdés, hogy, anno a magukat "különlegesnek" képzelők, nem blogra hisztiztek, hanem noteszbe, vagy a kisbarátjuknak max.Éltél volna 15 évvel ezelőtt a 8-ba fiatalként....

MyCommentsBlog 2013.07.25. 23:25:38

Elképesztő mekkora bunkóság sugárzik az írásodból.:) Az érveidet nem tudod alátámasztani, mert te is tudod mekkora butaságokat beszélsz, helyette inkább engem ócsárolsz.:) Tipikus magyar mentalitás.:) Nem oltogattam Őket, mindössze leírtam amit gondolok, hát ha ez hat 1-2 ilyen emberre. Igazából megpróbálom megváltoztatni a jelenlegi helyzetet. Milyen te szöveged? :DD Ember, el vagy tévedve :)

matteo14 2013.07.25. 23:30:39

@uarempty: Szerintem pont,hogy te nem érted. A cikkírónak nem közvetlenül az a problémája -az én olvasatomban- hogy a "menõk" az szüleik pénzét költik,hanem az,hogy szerintük az azon megvett dolgok (illetve a bebaszások és a tesók száma) jelzik,hogy mennyire értékesek, mit értek el,ami csak egy fals dolog,mert valójában ezért semmit sem tettek,jóformán eléjük rakták azokat. Illetve nem 14-15 éveseket "olt",hanem egy jelenséggel (és ez az idõsebb,ill. fiatalabb korosztályt is érinti) szembeni érveit sorolja fel.

matteo14 2013.07.25. 23:43:16

És akkor most az én gonolataim.
- +1 olvasó/rajongó :)
- Én az alkoholt nem látom akkora problémának,de ahogy te is,az életvitelszerû beb*szást ellenzem. Ha egy évben 1-2 (és nem több) elõfordul,az nem probléma,meg kell tapasztalni azt is.
- Valaki írta (sokkal) feljebb,hogy ezek nem utcakölykök,nekik is vannak álmaik. Neki (is) mondom. Álmaik mindenkinek vannak,az igazán meghatározó az,hogy ki mennyit hajlandó megtenni érte. Az én osztályom tele van (Na jó,max. 10) menõkkel. Amikor elsõ nap az egyik szaktanár kérdezte,hogy ki, miért van itt,akkor mindegyik azt mondta,hogy mert közel volt. Ezek után még rám néztek furán,hogy engem érdekel a szak annyira,hogy napi 2×40 kilométert ingázok miatta. Szóval,ha ennek a rétegnek vannak is álmai,akkor nem igazán tesznek érte,pedig ott B.pesten kevesebbet kéne tenniük érte,de nekik ez sem fekszik,nem akarnak napi szinten annyit beleölni,hogy oda legyen a kényelmességük.
És még egyszer: ügyesen összefoglaltad a lényeget,gratula.

uarempty 2013.07.26. 01:18:15

@Noleee: "„Menők”, vagy „Majmok”?" "értelmi nullákat" vs "Nem oltogattam Őket" :D és akkor a többi hülyeségről már ne is beszéljek a kis hisztiposztodban.Beszélsz te össze vissza...de legalább ne mondanál ellent magadnak.. :D Annyira gáz..aztán, próbálod a számba adni a nyilván való hülyeségeidet : "bunkóság sugárzik az írásodból" Bezzeg, te majmozhatod a másikat.. :D Az úriemberség ne továbbja vagy, tényleg.

De mondogassad nyugodtan, hogy nem is oltagattad őket.Meg, hogy milyen bunkó vagyok :D tiszta szégyen.Majd, ha felnősz és eljut az agyadig, akkor talán megérted..Engem mondjuk igazán nem izgat, jót röhögök a nyomorodon :D:D:D:D Szerintem, a hisztizés és a besavanyodottság helyett kezdj el gondolkozni, nem olyannak lenni, mint ők, elég lesz csak gondolkozni elsőre, és nem azt hinni, hogy te vagy a világ közepe.

Orsi Bak 2013.07.26. 01:31:39

Helo. Nem sértés vagy akármi, de te nem ismered egyiket se. Nem tudsz róluk semmit és kinézet alapján "majmolod" őket.. Csak tudod ez szánalmas, hogy kinézet alapján rögtön elítéled.. Körülbelül a féltékenység beszél belőled.. Nem egy ilyen ismerősöm van és képzeld el nagyon aranyos az összes és jó fejek:). Lehet azért csinálod ezt mert érted nincs annyi lány oda mint értük, de erről ők sem tehetnek, hogy jol néznek ki.. Szörnyű tragédia, hogy jó cuccokba járkálnak és nem úgy néznek ki mint a csövesek.. Biztos te fekete fehérbe jársz mindenhova vagy esetleg öltönybe, de tudod nekik megvan a saját stílusuk .. Nem sok ilyen embert látni azért mindenhol.. Az ilyen élettelen szerencsétlenek dobják fel a napjaimat mint te :) Milyen jo is más életével foglalkozni ha már neked nincs.. :D Próbálj meg élni és ne mást majmolj.. Nézz már magadba és gondolkozz el előtte mielőtt próbálkozol oltani normális embereket akik egy rossz szót nem szoltak hozzád.. Lehet egy hasonlo kinézetű srác be szolt neked.. De nemhinném, hogy ezek közül volt valamelyik.. Azért mert egy ilyet mondot akkor már mindenkit el kell ítélni agyhalott..-.-" vicces vagy nagyon.. puszillak.:e

uarempty 2013.07.26. 01:32:24

@matteo14: Szerintem pont,hogy te nem érted."

Szerintem meg pont, hogy a poszter egy kis besavanyodott tök, és csak flessből hisztizik :) Olvasd már el miket írkál :D nem oltogat, de azért majmozik össze-vissza.Meg hasonló nagy "okosságok"..Az a baj, h magát a világ közepének képzeli, de nem az..Azt hiszi milyen faszán látja a dolgokat, ő most a nagy megmondó ember meg a májer, közben meg egy tök általános dolgon pörög, meg teszi az agyát fölöslegesen :) Aztán, ha valaki azt mondja nem úgy van, akkor az már "bunkó"..hát ennyit róla :)

De komolyan tiniken pörögtök, akiknél ez belefér, ha meg megtehetik, akkor meg?Ők nem érték még el, de a szüleik igen..közvetetten felvághatnak ugyan, attól, h nem egy szép viselkedési forma éppen...
Én problémának azt látom (ha már tinikről beszélünk), amikor nézem a bbc newst és 14 éves gyerek halomra öl 20 másikat.Na, azon el lehet gondolkozni, meg nagy vetítéseket rendezni.

uarempty 2013.07.26. 01:48:01

@Orsi Bak: köszi ;)

Lényegében, egyébként fején találtad a szöget :
"féltékenység" "érted nincs annyi lány oda mint értük"

:D Fiatal korban, ezek a dolgok simán rávesznek valakit, hogy ilyen hisztiposztot csináljon...ahelyett, hogy kezdene magával valamit inkább... :D és akkor nem kellene köpködnie a másikat kb. a semmiért...de, ha ilyet mondok/unk neki, rögtön lebunkózik érted, mert a tolerancia küszöb az valahol nagyon magasan lehet mr. "tökéletességnél" :D

MyCommentsBlog 2013.07.26. 07:37:45

@uarempty: Utolsó kommentem, mert leestem a székről, akkorát nevettem rajtad.:) Azért bunkóztalak le, mert az inteligenciád addig terjed, hogy ocsmány módon sértegetsz. Aztán Te honnan tudod, hogy Én milyen vagyok? Az oltogatásról annyit, hogy a saját véleményemet írtam le. Feltételezem Te is ezen berkeken belül mozogsz, mert úgy véded Őket, mintha a saját fiaid lennének, de közben nem veszed észre, hogy az írásod abból áll, hogy rólam beszélsz egyfolytában. Köszönöm szépen, örülök, hogy megragadtam a fantáziád, úgy látom, hogy nálad valóban Én vagyok a középpontban.:P Egyébként pedig majdnem 15ezer ember egyetért velem, biztos, hogy velem van a baj? :)

MyCommentsBlog 2013.07.26. 07:49:19

@Orsi Bak: Hát szervusz!:) Gondolom te az egyik kis védelmező őrangyal vagy.:) Semmi gond, sértő kommented ellenére neked is válaszolok. Először is, rengeteg ilyet ismerek szóval ne mondd meg nekem, hogy milyenek. Az, hogy veled jó fejek, az feltételezem, hogy azért van, mert te is szereted öhm hogy is fogalmazzam meg szépen, szóval szereted ha nincs rajtad annyi ruha, mint amennyi illene. Ha már te is tippelgetsz rólam, akkor én is megteszem.:) Aztán, ha az én "agyhalott" dolgaim dobják fel a napod, akkor elég béna életed lehet, sajnállak, de nem baj, lesz ez még jobb is!:) Az én ruhatáram irreleváns ebben a kérdésben, de azt, hogy nekik van saját stílusuk, azt nagyon nagy poénnak szeretted volna szánni gondolom.:) Az nagy stílus, hogy mindegyik ugyanazt veszi fel. És, hogy nem sok ilyen embert látni az utcán:DD Na ez a legjobb.:)) Imádom a humorod, ugye mondtam már? :) Egyébként a fogalmazási készséged bónuszpontokat érdemel. Nem kérdek puszit köszönöm, tartogasd a divatdiktátorjaidnak.:)

gigacherry 2013.07.26. 08:50:25

Szerintem ez egyszerűen a kamaszkor sajátja. Kicsúszik alóluk a talaj, leszakadnak a szülőkről, már nem őket utánozzák, a kortársaik felé fordulnak, az ő öltözködésüket, viselkedésüket majmolják, amíg helyre nem kerülnek bennük a dolgok és meg nem találják a saját stílusukat. Van, aki könnyebben vészeli át ezt az időszakot, van, aki nehezebben. Nem igazán gyerekek ők már, de még nem felnőttek, nem lehet őket azzal a mércével mérni. A szülők is megszenvedik ezt általában. Lányoknál is megfigyelhető az ügyetlenül felkent smink, a tűsarkú cipő, amiben nem tudnak járni, csak billegni, és megmosolyogja őket az ember, de ne felejtsük el: nem könnyű nekik ezt átvészelni.

oZ 2013.07.26. 13:53:54

@Csak Bettuska:
Szia! Hány éves vagy? Iskolába jársz már? Igazán megtanulhatnál írni, ha már olvasni nem akarsz! :)

IronMaiden 2013.07.26. 16:48:00

Szia!

Annyira kellett már, hogy ezt valaki leírja!!!! Köszi!!! Viszont nem mindenben értek veled egyet. Ezek a srácok azért ilyenek, mert ez látják. Nem önszántukból. Ugyanúgy, mint a lányok, akik látják a média által sugárzott szennyet, úgy ők is ki vannak ennek szolgáltatva. El vannak rontva. És ha még jobban megnézzük, azt is láthatod hogy sokan az agglomerációból jönnek be a fővárosba. Ők nem laknak itt, ők kertes házakban élnek és soha nem látják az igazságot. És ez így jó. Azért, mert vannak az okosak, értelmesek, meg a másik része.

Majoros Ákos 2013.07.26. 23:21:11

Nekem a személyes példádra amikor beszólt volna Illusztrációként igy reagálom le: www.youtube.com/watch?v=Ps6punHrL1o

Joker520 2013.07.27. 15:58:41

Szia Nolee! Én 14 éves vagyok, lány, és érdekes, én is így látom. Szerintem jó, hogy csináltál egy ilyen blogot :D Tudom, ez megszólalásig hasonlít az összes többi kommentre, de azért leírtam. :D Örülök, hogy van valaki, aki beszél helyettem is, nekem nem lenne merszem hozzá. Minden posztért hálás vagyok, csak ennyi! :)

uarempty 2013.07.27. 22:07:43

@Noleee: "inteligenciád" :D:D:D:D:D:D

Legalább ezt az 1 szót, írtad volna le helyesen..Nem tudom minek erőlködsz, saját kardodba dőltél bele :). AKi itt nevet, az én vagyok, ne erőlködj már :D

Másrészt elhiheted, h csak az olyan kis frusztrált gyerekek lájkolják max, akik olyanok mint te *vagy voltak*, megnyugodhatsz :) és mivel 10Millió ember van itt, ezért megeshet, h 15k simán van szétszórva MO-n.

"ocsmány módon sértegetsz."

Nem ocsmányabban, mint te az írásodban, konkrét "ember" csoportokat ;) és utána, szint úgy engem is sértegettél, szóval nem kell a félre duma, bizonyítottál :D

Szal, fogadd el, h vannak ilyen arcok a kamaszok közt és azt, h te ilyen szotyi vagy, hogy egy blogon hisztizel rajtuk egy 20ad rangú dolgon :) én látod elfogadom, hogy ilyen vagy, én is leírtam a véleményem, sajnálom, h nem tetszik...nem te vagy a világ közepe hidd el :) Sok sikert az életben, és véletlenül sem kezdj el gondolkodni, továbbra sem! ;]]]

MyCommentsBlog 2013.07.27. 23:50:10

@uarempty: Valóban lemaradt az "l" betű igen, tudod mobilról nem olyan egyszerű válaszolni ezekre az igen érdekes kommentekre.:) Legalább ezt az egy szót...több száz karaktert írtam le postokban és kommentekben is, mégis egy kezemen megtudom számolni a helyesírási hibákat és feltételezem azok is csak elgépelések. De ha már itt tartunk, a legvégén a gondolkodós résznél, érdekes ott az a "sem" szócska. ;) 16 ezren látták a cikket, az-az kemény 448 ember nem lájkolta, ez eloszlik azok között akiknek nincs facebookja meg a te véleményed képviselői között.:)Hisztizek? Hm...érdekes. Szotyi?Hm...érdekes. Az előbb még frusztrált hisztis voltam, most meg már a világközepe vagyok. A kettő igen eltérő, legalább ne mondj magadnak ellent.:)Az, hogy én sértegettelek, arról annyit, hogy nagyon minimális volt, és te kezdtél el lehülyézni.^^ Én is küldöm a pozitív energiát neked és a hozzád hasonló kicsinyes gondolkodású embereknek.:)

Sharky77 2013.07.28. 11:46:35

Kedves blogger!
Te most a képről akartál volna írni, vagy egy jelenségről?
Csak mert a képen minden van, csak az nem amit alá leírtál.

Aliz1122 2013.07.29. 11:07:19

Figyelj csak, azek tinédzserek. és mint tudjuk a tinédzserek nagyon ostobák. Hagyni kell oket, ez az o világuk, nem kell foglalkozni veluk. Egyszer mindenki volt tinédzser , és olyan dolgokat csinált, amit akkor minden ismerose, vele egy koru haverja. A mai fiatalok ilyenek...

MyCommentsBlog 2013.07.29. 11:13:52

@Aliz1122: Ezt nem tudom hova rakni: "tinédzserek nagyon ostobák". Ez egyáltalán nem igaz. És nem így van, hogy ez az ő világuk, mert ez az egész a többi embert is érinti.

uarempty 2013.07.29. 17:18:52

@Noleee: Aha, mert nehéz lett volna még 1 l-t nyomni..persze, úgy nem nehéz, ha azt sem tudod, hogy kell írni :D Prédikálsz itt nagyban az intelligenciáról...de leírni sem tudod :D

Na figy, majd, ha képes leszel saját, értelmes véleményt alkotni és gondolkozni, komolyabb dolgokon, akkor lehet vitázni.Addig is, akár tetszik, akár nem, egy 20ad rangú dolgon hisztizel, amiről nekem is van egy véleményem, és nem keresztezi a 2 egymást...Amivel, egyébként nincs baj, ahogy említettem, én is elfogadom a nézeted, csak mondtam, h butaság ezen rugózni :)
Egyetlen egy dologgal értek egyet, az a piálás és a viselkedés.De, azt már leírtam, hogy nem közvetlenül a gyerek hibája, még, ha nem is tartanak fegyvert a fejéhez, hogy igya meg, szivja el/föl fujja el, akármi.
Ez a szülő és a rendszer dolga lenne, ami elképesztően szar a mai világban.

uarempty 2013.07.29. 17:20:25

@Noleee: "16 ezren látták a cikket," Erről meg csak az az örökérvényű "szlogen" jut eszembe, hoooogy : "1 milliárd légy nem tévedhet!" NA!:)

uarempty 2013.07.29. 17:23:45

@Aliz1122: "A mai fiatalok ilyenek..." Így van, van aki megérti ezt..van, aki nem.Annyit helyesbítenék, hogy egy része a mai fiataloknak ilyen, egy részük olyan stb.Ez van, mások voltak a fiatalok 30 évvel ezelőtt, mások voltak 15 évvel ezelőtt és mások lesznek 15 év múlva...az arra alkalmas egyedek értelmesek lesznek 30 éves korukra, az arra nem alkalmasok pedig nem.Ez van...13-15 évesek stílusán, viselkedésén hisztizni vicces dolog.

A részegeskedésen, cigizésen és a drogozáson már lehetne pörögni, az pár fokkal problémásabb terület.

MyCommentsBlog 2013.07.29. 18:23:51

@uarempty: Tudod, ha telefonról ír az ember, akkor sajnos előfordul, hogy nem üt be valamit stb. Igen, én lehagytam egy l betűt, te pedig nem tudsz fogalmazni.:) "Aha, mert nehéz lett volna még 1 l-t nyomni..persze, úgy nem nehéz, ha azt sem tudod, hogy kell írni :D". Az irományod többi részére nem reagálok, mert már nagyon régen leírtam a hozzáfűznivalóm a kommentjeidhez. Sajnos ugyanazt hajtogatod.:(

Lolita07 2013.08.06. 01:20:50

Üdv! :) nagyon tetszett az irományod, teljesen egyetértek vele, akinek meg nem esik le, hogy ezt CSAK ARRA a rétegre értetted, AKIRE vonatkozik, azzal sajnos nem lehet mit tenni.
Bár való igaz, hogy még ha csak 30 percedbe is telt ezt megírni, az ilyenek még azt az időt sem igazán érdemlik meg, de legalább vannak még olyan emberek, akik ki merik mondani a saját véleményüket.
Azt, hogy a lányok mit esznek rajtuk, szerintem nem is akarom tudni (több normális fiú marad), minden esetre én örülök, hogy nem futok az ilyenek után, akkor sem kénének, ha már csak ilyenek léteznének.
Az meg, hogy a "társaság vitte bele" (ahogy látom néhány kommentben), egy baromság. Ismerek jó néhány srácot, akiket körülvesznek a díszbuzik, ők mégis minél több ilyet látnak, annál jobban hányingerük van ettől a "stílustól" és előbb választanák a halált, mint hogy ilyenné váljanak..na őket hogy nem viszi bele a társaság?

Nyertél magadnak még 1 olvasót, grat a cikkhez! =)

Lolita07 2013.08.06. 01:37:56

Egyébként, az ilyen srácok sajnos túl kevés része téved az ilyen cikkekre, pedig igazán rájuk férne...

KicsiRegi 2013.08.09. 12:28:24

Honnan van ez a kép? Csak mert ismerem ezeket a srácokat és nem olyanok, mint amilyennek leírtad őket Noleee. Olyannak néznek ki pedig egyikükre sem igaz.

A lényeg h vannak ilyenek de akiket kiszúrtál pont nem olyan "majmok" :%

skiizor 2013.09.12. 16:40:16

Annyira birom az ilyen hülyéket mint aki ezt a bejegyzést írta. NEM kellene általánosítani mert én igenis ismerek ilyen emberek akik így öltöznek mégis geci jó fejek és kitünő tanulók... szóval.

Jam Pam (törölt) 2013.09.13. 22:49:24

Nem az öltözködéssel van a baj!
Csak nem ismerik az alapvető viselkedési formákat, kifejezéseket.
Köszönöm, parancsolj, kérlek szépen, nem tesz semmit, engedje meg kedves hölgy... stb

tortadara 2013.09.19. 19:22:09

Kedves OP,
fiatal vagy, lázadsz a mainstream lázadás ellen, nincs ezzel semmi baj. Én is ugyanezt csináltam, csak amikor én voltam annyi idős mint te, még az emo/antiemo volt a májer, de igazából ha a saját írásodban átcseréled a pull&bear pulcsi szavakat vans cipőre, a facebookot myvipre, az ask.fm-et meg hotdogra, akkor akár az 5 évvel ezelőtti szitut is tükrözhetné. Annyi a különbség, hogy ezek a szveggyerekek legalább nem depresszálnak, hanem elmennek bulizni meg csajozni. Otthon kéne mesét nézniük 15 évesen? Egyik se jobb attitűd a másiknál ilyen idősen és ezt főleg nem a te tiszted eldönteni. Ezt kéne megértened, hogy ezért kapod az üzeneteket ilyen stílusban uarempty-től (akinek egyébként teljesen igaza van mindenben), mert ítélkezel, pedig nem tudod ennyi idősen megítélni ezt az egészet. Később majd rájössz erre, mint ahogy anno én is rájöttem.

Béla Rimóczi 2013.09.21. 22:49:50

karcsikám emlékszel milyenek voltunk anno

prtygbr 2013.10.15. 18:01:44

@uarempty: Két opció van.
Az egyik az, hogy Te kurva hülye vagy. Olyan hülye, hogy felesleges bármit írni, mert nem fogod fel, de közben ritka okosnak hiszed magad.. de nem vagy az.
A másik az, hogy szorult beléd valami értelem, de totálisan el vagy tévelyedve. Ha a második írás igaz, akkor olvass tovább.

Ebben a szubkultúrában az a menő, ha minden hétvégén macskarészegen hömbölögsz valami diszkóban (na persze, van kivétel…. mégis tele van minden vasárnap a feed-em azzal, hogy melyik taknyos milyen másnapos és mennyire nem emlékszik semmire).
Az a menő, ha mindig a legújabb legdivatosabb buggyosseggű mackónadrág (az amugy hogy a picsába néz már, ne is haragudjatok.. :D)van rajtad.
Az a menő, ha minden nap öt klozetban pózoló képet töltesz fel, és szarásig vannak kommentelve civeckékkel láwcsival meg cukisággal (behányok tőle baszki), ami egyébként tök felszínes és gagyi, mert az össze klón képeihez is ugyanazok vannak írva(vagy mindenki ilyen cuki??)
Az a menő, ha szarba nézel mindenkit, aki nem olyan (visszataszító), mint te.

És egy alappillér az, hogy mindenkit cinkelni kell, aki nem ugyanolyan kurva menő mint te.
Emiatt az összes többi „nem menő” azt fogja hinni, hogy ő valamivel kevesebb, értéktelenebb, mert a „menők” őt baszlatják, hogy milyen gáz. Mivel ő is egy naiv 15 éves kisfú/kislány, ezért előbb-utóbb tényleg el fogja hinni, hogy ő gáz, ezzel még jobban tudatosul a „menőkben” hogy ők mekkora császárok.
És a helyzet az, hogy a Te írásodon is abszolút látszik, hogy kurvanagy királynak hiszed magad, és a magadénak érzed ezt a deviáns szart, amit a képen látható emberek is képviselnek. De el kell keserítselek: ez egy ferde beteg anyagias értékrend, ami közvetetten minden más elé helyezi azt, hogy mennyi pénzed van (a kettőspont utáni első tagmondat volt a lényeg, hátha nem vetted észre…..).

Aztán nyugodtan fröcsögtetheted a nyálad, hogy nem mindenki ilyen, de az előítéletek általában (most is) tapasztalatokon alapulnak.
Meg azzal is jöhetsz hogy kitűnő tanuló vagy.
Egy: honnan tudjam, hogy nem kamuzol?
Kettő: attól hogy a lexikális tudásod nagy, még ugyanúgy lehetsz egy ostoba gyökér (van ilyen ismerősöm).

szamaritánus 2013.10.16. 10:52:43

a posztolót kérdezném, hogy hány éves. nos? 16-ra tippelek, de lehet, hogy sokat mondok.

ki vagyok találva 2013.10.16. 11:01:58

"jó a buli csak sok a köcsög"

ki vagyok találva 2013.10.16. 11:28:11

Komolyra fordítva a szót...
Te Blogolósrác, alapvetően egyetértek veled, de túl sok az időd, hogy ilyesmikre energiát és időt pazarolsz, hidd el, ez a réteg nem fogja elolvasni, aki mégis, az háborog és majd jól széjjel szájkaratézza az arcodat (ahogy voltak már rá példák fentebb). Szard le. Komolyan. Én is voltam dühös, frusztrált, de rájöttem, hogy sokkal fontosabb problémák is vannak mint pl az amiről itt írsz. Ma már elintézem az ilyen srácokat annyival hogy megmosolygom őket, hogy "jézusom, ez mi"... Viszont, nem azt mondom, hogy ne foglalkozz vele, csak ne dühből és ne a felszínt kapargasd. Áss mélyebbre; miért ilyenek, miért ez a trend, mi a cél vele, kik programozzák őket és miért? Ajánlom, hogy túrj utána a maintream média programozásainak (MK ultra, Monarch, Kitten, stb programozásoknak), és rájössz, hogy ezek a srácok a modern társadalom és média gazdáinak/formálóinak az áldozatai. Az egyetlen amit tehetsz amivel TÉNYLEG segíthetsz a jövő generációján, az az, hogy a meglévő/majdani gyermekeidnek helyes utat mutatsz, akkor majd az ő gyerekeik is helyes utat tanulnak majd és így tovább! Ja és KURVÁRA ne nézzenek tv-t!!! SENKI se nézzen kibaszott tv-t!

Bobocy 2013.10.16. 20:45:31

A kommentek elolvasgatása után egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet az egész cikket megérteni? Kezdjük ott, hogy akinek nem inge, nem veszi magára. Jönnek a "nem is ismered őket", "ők csak tinédzserek", "hagyni kell őket.." " nem a szülők hibája" kommentek, én meg csak ülök és fogom a fejemet. Nem egy emberről beszélünk, nem háromszázról, nem konkretizálunk, ebben a cikkben azokról van szó, akik így viselkednek(és ehhez a viselkedéshez valamilyen úton módon hozzácsapódott ez a ruházkodási szokás is). Nem az összes tinédzserről, hanem arról a részről, amelyik bunkó, erőszakos, flegma, nagyképű, mindenféle ok nélkül. A ruházkodás egy dolog, van olyan barátom, aki ugyanígy öltözködik, mégis egy ritka értelmes ember, és nagyon becsülöm... De az a helyzet, hogy csak ez az egy. A maradék (ami sajnos elég sok) pontosan megfelel a cikkben leírtaknak.
Csak egy rövid történetet mesélnék el még a kis védőangyalkáknak:
Egy fiúval egy padon ülve beszélgettem, jól elvoltunk, majd egy ilyen 'istenverése' próbált felszedni a szomorú élettörténetével (megjegyzem ez rettenetesen jellemző, hogy csajszerzés céljából előadják a hattyú halálát, vagy pont az ellentettjét teszik: fényezik magukat, hogy milyen királyok). Szép lassan lerendeztem a dolgot, meghallgattam, majd fél óra próbálkozás után eljutott az agyáig, hogy esélytelen az egész. Végül akivel eredetileg társalogtam megkérdezte: Miért küldted el a kis kérődet?
Mire Én: Diszkópatkányokkal nem kezdek.
Azóta is boldog párkapcsolatban élek vele. (és nem csak egy sz*pás volt az egész egy szórakozóhely mocskos mosdójában...)

A blog írójának meg külön gratulálok a cikkhez, csak így tovább, aki meg nem fogja fel mi van, azt le kell sz*rni, úgysem érti meg :)

Vitya95 2013.10.17. 12:29:27

Üdv! Teljes mértékben egyet értek Veled!! A hozzáállásoddal a véleményezésedről és minden egyéb mást beleértve!
Nem nem tudom ebben mi a jó?!
De csak, hogy ne szidjak mindig másokat magam példáját hozom fel: Amikor kisebb voltam (most 18 éves vagyok) "próbáltam utánozni a nálam nagyobbakat, mert az biztos jó, gondoltam én... De eljött az az idő amikor a saját "stílusom" a saját "véleményem" mellett kiálltam akkor is ha másnak ez nem tetszett!! Szerintem mindenkinek aki ilyen "állapotban" van mint mondjuk én voltam, először is fel kéne ismernie a problémát és annak okozóját, mint amit már írták is előttem, hogy nincs se véleményük, hogy másokat követnek / utánoznak!!
A másik, az hogy ha "ezeknek" megmondod a véleményedet akkor vagy leszólnak vagy jön a megszokott "duma" -Mert Te nem ilyen vagy lehet ez is jó" Már ne is haragudjatok de szerintetek az a normális, hogy olyan a külsőtök / gondolkozásotok / véleményetek mint mindenki másnak?!
Szerintem nem is tudnék, indokot írni / mondani, hogy miért nem akarok ilyen lenni, mert egyszerűen nem akarom ezt az ágat követni, eszembe se jutott, hogy így öltözködjek, és viselkedjek!!
És a végére! Olvastam másik hozzászólásban a köpködés és ahóz hasonló undorító szokásokról. Sajnos régebben és is csináltam, de rájöttem, hogy
1. semmi értelme
2. undorító
3. nem szeretnék a saját nyálamban tocsogni
4. Más embereknek is kellemetlen ha belelépnek
5. Vajon mit gondolhattak rólam akkor? Hát már tisztában vagyok vele... és kicsit oda figyelek másokra.. ez akkora gond lenne? nem hinném!! :)
Végezetül csak a "saját sztorim" Bicózgatás közben 3 ezekhez hasonló csávó valamit beszólt és visszakérdeztünk (ketten voltunk, ők hárman), hogy mit mondtak mert nem értettük, és elküldtek a büdös p*csába.. De mivel ezt azért nem hagyjuk szó nélkül bicikliről leszállva és azt tolva elkezdtünk feléjük sétálni, h rendezzük nézeteltéréseinket, na azok fogták magukat és elszaladtak...
Tehát megint ott tartok, hogy még arra sem képesek, hogy kiálljanak magukért!!
Köszönöm, hogy elolvastad!!
Üdv: Vitya

uarempty 2013.10.17. 12:51:38

@prtygbr: Mielőtt bírálsz, tarts egy kis önkritikát, és ne kezdj személyeskedéssel, mint egy utolsó primitív kocsmatöltelék.

Másrészről, a lényeget nem igazán sikerült feldolgoznod, és ezen pörögsz itt 120-szal.Az egész blog egy tini lázadása, igazából nem is igen izgat, mert én már kinőttem ebből, de azért lehet véleményem róla (szabad országban élünk?).
Aki már arra megérett, az megérti, aki meg még agyilag lázadó és gyülölködő szinten van, az meg nem fogja fel úgysem, szóval fölöslegesen nem is tépem a számat.Megpróbálom még egyszerűbben megfogalmazni : minden kornak voltak hülyeségei, minden korban voltak lázadó tinik, a személyiségük nem 15 éves korukra alakul ki.Ez tény és természetes, ettől függetlenül kicsit jobban kellene őket nevelni, de én most nem fogok itt nevelés-tant is oktatni, mert ezt is minek.
Annyiban tudok párhuzamot vonni magam és e között a stílus között, hogy figyelek én is az öltözékemre, minél stílusosabban igényesebb legyen a megjelenésem (ápoltság,öltözet).Úgy gondolom (és tapasztalom), hogy ezzel az igénytelen és izléstelen vagy maradi embereken kívűl, másnak nincs problémája, azok meg nem igazán érdekelnek, amikor gyűlölködő,primitívbe mennek át, ha neked ez a nagy "érték", és nem a deviáns anyagias szar, azt én csak sajnálni tudom..magaménak meg egyáltalán nem érzem ezt az egészet, mint mondtam, max a magára adás,öltözködés vonalon.De a viselkedésről meg már írtam...vegyél hasonló 30 éves embereket példaként, és nézd meg, ők hogy viselkednek.Azon, rugózni, hogy 13-15 évesek, hogy viselkednek, max egy ugyanolyan korú más nézetű gyerek tud ennyire komolyan :D:D Ha nem szereted ezt az anyagias világot, akkor még mindig ott a lehetőség, hogy kimenj tanyára, senki sem akadályoz meg, de akkor ne osszad az észt, a meleg lakásból, az új "anyagias" kor vívmányait használva.Több önkritikát pls.

uarempty 2013.10.17. 13:03:08

@uarempty: Persze, a telibefosott logós ülepű csőszárú gatyát én sem tartom izlésesnek, de ennek megítélse erősen szubjektív és ebből bármire következtetni az egyén személyiségét illetően.Jellemzően idősebb korosztály már nem visel ilyen bohózatokat.

cr22 2013.10.17. 17:25:42

hol is kezdjem!egyetertek a cikkel, meg nem is.nagyon gaz, hogy 13 evesen cigiznek meg bulikban bebasznak,en 13 evesen foci nyaron nem plazaba hanem a palyara jartam focizni vagy bringazni!ugyanakkor amiket nolee a hozzaszolasaidban irtal az vicc.en 22 eves vagyok orvosi egyetemre jarok (mar 3. eves vagyok, es kijelenthetjuk, hogy nem buta kis kolyok)de miert ne koltenem anyuci meg apuci penzet jo ruhakra,amikor ok is azt akarjak, hogy jol nezzek ki, hiszen azert adjak a penzt?neked miert faj az ha valaki jol oltozik,draga cuccokban?velemenyem szerint csak azert faj mert te nem teheted meg ezt(a jo cuccokat nem arra ertem,hogy 1500ft-os bershka polo)!en szeretek jol kioltozni szeretem ha jol all a hajam,nem rendezetlen,nem egy khaki szinu polo all rajtam valahogy meg egy 4eves oreg farmer ami mar tavolrol virit a kopasarol!meg lattam ilyen hozzaszolast, hogy fele annyi penzbol is lehet jol oltozni...ugyan mar!ezt te sem gondoltad komolyan!ha valaki jol akar kinezni akkor kovetkezik ebbol, hogy ra kell szanni penzt!egy vagany minosegi kabatot vagy cipot nem veszel meg 8-10ezerert!max mutatos de fel even belul kuka!edesapam is orvos, szoval nem mondhatom, hogy szegenysegben elunk,eppen ezert nem is zavar ha kis 13-14 evesek adnak magukra es oltozkodnek!mi az, hogy fel vagy haborodva azert, hogy apuci penzet koltik ruhara?a szulok penze ha nekik adjak, hogy oltozkodjenek akkor miert ne?ebbol is latszik, hogy neked nem adnak!en is tanulok kijarok bulizni csajozom belovom a hajam feloltozok draga ruhakba...es epp az ilyen megitelesek miatt, hogy nem is ismernek es elkonyvelnek nagykepunek meg hasonloknak tartunk itt!mire jo az irigyseg ami az irasodbol szarmazik,vagy a duh honnan fakad?ja meg irtad, hogy sokkal tobbre tiszteled a szaroscsizmas parasztot mint azt aki a penzt ruhara kolti...hat baratom akkor te meg nem lattal ilyet!en falun lakom, sok van ezekbol,a 70%nak a palinka a karomkodas a szombati diszkoban valo verekedes a szorakozas!jol irsz csak a megkozelites nem jo,az hogy a penzt ne ruhara koltsek,hogy oltozzoneke szurken es ocska cuccokban

prtygbr 2013.10.17. 18:02:54

@uarempty: Ez a ne személyeskedj dolog nagy kapufa volt, remélem tudod… :D Feljebb pont Te voltál az, aki a cikk íróját elkezdte fikázni, hogy hány éves, mekkora gyökér, és komplexusa van.. akkor most mi van? :D

Te vagy az, aki nem dolgozta fel a lényeget, ugyanis ez a cikk egy konkrét rétegről (nem konkrét társaságokról vagy emberekről.. egy rétegről) szól, az ő hibáikról, hülyeségeikről, Te meg ismétlésre raktad a lejátszódon a „minden korban vannak lázadó tinik” szöveget. Tényleg vannak. Ezzel nincs is baj, én is lázadtam annak idején.
De nem ez a baj, hanem az, AHOGYAN teszik… persze, minden korban voltak lázadó tinik.. de egyik stílus se arra épült, hogy huu mekkora raj vagyok mert ájfonom van, mindenki „csicska szar verébgeci” aki nem ugyanilyen menő, és leoltom őket ahogy csak tudom, minél jobban meg tudom alázni, annál nagyobb király vagyok.

Én is figyelek a külsőmre, és stílusosan öltözködök. Csak ehhez a stílushoz nem tartozik hozzá a „mindenki szar aki nem ugyanilyen” hozzáállás, én elfogadom a többit is. De ezt az undorító beképzelt céltalan semmirekellő mocskot nem vagyok hajlandó elfogadni (mellesleg ritka buzis, de ebben igazad van, ez tényleg szubjektív).
Ahhoz képest, hogy nem érzed magadénak a dolgot, mégis kőkeményen kiállsz mellette. Ez érdekes.
Úgy látom az anyagias szó jelentése is ködbe burkolózik számodra… abból, amit leírtál, szerinted az az anyagias, akinek drága cuccai vannak. Azt úgy hívják: gazdag vagy jómódú. Az anyagias annyit jelent(egyebek mellett), hogy az alapján választ barátokat, kinek mennyi pénze van, milyen drága ruhákban jár, és van-e iPhone 5-öse. Erre a stílusra pedig ez a jellemző(persze van kivétel, 100-ból 2-3).

Ja meg volt egy hozzászólásod feljebb, ami kifejezetten undorító, és újfent arra enged következtetni, hogy te is azt a gondolkodást folytatod, amiről szó van a cikkben:
„Se ész, meg gondolom stílus sincs.Neked a férfi, biztos a disznoszaros csizmában a kocsmában ül vagy épp büszvezető ingben tucatszürke ocsmány cipőben gubbaszt.
Eddig ilyenek voltak, most a srácok törődnek magukkal, mert nem akarnak ilyen igénytelen tucatok lenni...Ítélkezel mások felett, anélkül, h átlátnál dolgokat „

Vicces, hogy törődnek magukkal AZÉRT, HOGY NE LEGYENEK TUCATOK(XD XD). Én két disznószaros parasztembert jobban meg tudok különböztetni, mint ezeket az ecsethajú swag-yolo senkiket, egytől egyig ugyanúgy néznek ki.
Szerinted azért disznószaros valakinek a cipője, mert tetszik neki? Szerinted a buszsofőrnek nincsen előírva, hogy olyan ingben KELL lennie munka közben? Aki az ilyen embereket lenézi, az egyrészt nagyon ostoba, másrészt sose tett le semmit az asztalra azért a pénzért, ami a zsebében lapul.
Azok az emberek, akikről beszélsz, dolgoznak, hogy megélhetést biztosítsanak a családjuknak és maguknak. És te az ilyen embereket nevezed igénytelen tucatoknak… aranykeretes díszesen csillogó szegénységi bizonyítványt állítottál ki magadról ezzel a megnyilvánulással. :)

A másik meg, hogy ezek a srácok törődnek magukkal….. én is törődök magammal, mégse nézek ki úgy, mint egy elfuserált homokos. :D (ez persze relatív, de ha 100 embert megkérdezel, hogy ez a stílus jól néz-e ki, a nagy részük azt fogja mondani, hogy egyáltalán nem)
„Ítélkezel mások felett, anélkül, h átlátnál dolgokat”… :D LOL :D Pont előtte ítélkeztél becsületes dolgozó emberek felett, mert szerinted igénytelen a munkaruhájuk. :D Szerintem te vagy az, aki nem lát át semmit, csak szajkózza a hülyeségeket. :D

Attila Timár 2013.10.17. 18:26:59

Pff... Pechre pont ismerem az egyiket és kurvára nem illik rá ez a leírás.. full 5 ös tanuló nem iszik nem cigizik és nem ilyenekkel rajul

Zolika1988 2013.10.18. 01:22:45

Szánalmas ez a mai generáció ! Már tényleg én kezdem magam lassan szégyellni, hogy ezek a homokos fasszopó nyálas divatbuzik férfinak merik magukat nevezni. Nekem semmi bajom nem lenne velük, de amiért mégis van, az az, hogy : (1), Nem lehet kikerülni sem őket, bármerre nézek, mindenhol ott vannak akár a csótányok, darazsak ! (2), Az öltözködési stílusuk miatt a ruhaipar kivétel nélkül kizárólag csak a rájuk szabott beteg 30 kilós testükre szabja ( kabát, pulóver, köldökig kivágott v nyakú póló, csőszárú telibe szarós szűk nadrág és még sorolhatnám ), emiatt szinte sehol semelyik ruházati boltban nem kapsz hagyományos normális szabású férfi nadrágot stbb.... (3), A fodrászhoz ha bemegy az ember, mi az első amit meglát ? egy emós kinézetű pálcikatestű kurvanadrágot viselő vasalt hajú piercinges buzi férfi fodrász, aki az ollót is bénán fogja a kezében. Ha elmondod, a hajad hogyan vágja le, pont az ellenkezőjét csinálja, akarva/akaratlanul, ugyan mindegy, ugyanis a páva haj a menő, ezért úgy fogsz kinézni, ahogyan az az ő elképzelése alapján neki tetszik, de ha megnyírt mint egy bírkát, buzit csinálva belőled és neked ez nem tetszik, nem is fizetsz érte, még neki áll feljebb.. (4), A személyiségük is taszító, a nézésük, a kisugárzás amikor rá néznek buzisan hunyorító szemekkel, na ez mindennek a teteje... Na, lenne még mit bőven mondanom, de a lényeg az, hogy ezeknek a buziknak valahogy minél előbb megálljt kell parancsolni mielőtt teljesen felfordul a világ. Már így mindenütt szinte csak ezeket a majmokat látod és ami még durvább, hogy nem csak a 15 éveseket érinti ez a buzi divat stílus. 30-35 és afölötti embereken is sajnos ezt látni. ha van gyereked , netán ha lesz, vajon a lányod kihez adod majd férjez ? ezekhez ? vagy fiad, milyen lányt válasszon majd magának ? egy eszetlen tizenévesen seggbe szályba baszott kihasználós kis ócska bulis kurvát ? Ébredjetek már fel bazdmeg !!!!!! Ideje lenne tenni is ezek ellen valamit. Nem csak egyet érteni a cikk írójával és nekünk is a véleményünket e témáról kifejteni.

uarempty 2013.10.18. 11:03:28

@prtygbr: elég gyerekes vagy még te is, mivel nagyjából én el is találtam, hogy fiatal, és komplexusa is van a kis blogolónak.
Mi van ebben olyan érdekes?Nincs itt sehol kapufa, te csak össze-vissza vagdalkoztál, a kettő nem ugyan az, azért.
Nincs semmi lemez, az én koromban is voltak ilyenek, hogy nem lehet ezt felérni ésszel, de tényleg?el mutogassam? :D akkor is volt, akinek nem tetszett, csak nem tudta a Zinternetten világgá kürtölni, picinykelelkének fájdalmát.
A buszsofőring, és a paraszt csizmát kicsit félre értetted...ez nem mindenkinek munkaruha :D:D Az anyagiast, pedig több féle képpen lehet leírni, és nem rohadt mindegy, h ők kit választanak barátnak?De már így is túl van tárgyalva a téma, tök fölöslegesen.Nekem meg erre se időm, se kedvem, hogy 13 évesekről vitatkozzak most már :D lényeg ott van, majd ha elmúlsz szellemileg 15, megéreted.Szép napot.

uarempty 2013.10.18. 11:09:25

@Zolika1988: Komolyan úgy gondolod, hogy ilyen gondolkodással, és gyűlölködéssel, te vagy az univerzum alfája és omegája?a szaporítandó evolúciós tökéletesség?25 évesen így?Vannak itt bajok rendesen :D:D

prtygbr 2013.10.18. 22:18:36

@uarempty: Mellébeszélésből ötös. Elmehetnél politikusnak.

Attól, hogy valaki frusztráltan ír valamiről, ami frusztrálja, még nem biztos, hogy komplexusa van.

Feleslegesen mondod el még hatszor, hogy minden időszakban vannak lázadó tinik, elsőre is felfogtam.
Én se fogom többször feleslegesen elmondani, hogy nem a lázadással van a baj, hanem azzal, ahogyan csinálják, mert úgyse érted. :)

Persze, buszsofőringet meg csizmát tényleg nem csak munkaruhaként hordanak... de a többség igen, és te az összes ilyen embert igénytelenezted le, tehát még mindig primitív megnyilvánulás volt. ;)

Az anyagiasnak pedig a magyar nyelvben a jelentése: "a testi szükségleteket (pl. pénz, tulajdon), illetve a kézzel fogható dolgokat előtérbe helyező"... és szerintem csak egyféleképpen lehet leírni. A szóban forgó fiatalok pedig anyagiasak, pénzközpontúak.

A lényeg részemről is ott van, de már háromszor is, így kétlem, hogy valaha megérted. :)

Én is úgy érzem, felesleges ez az egész, mert ha még 200 érvet felsorolnék, hogy miért elítélendő és rossz ez a "stílus", akkor is csak azzal jönnél, hogy minden időszakban lázadnak a tinik. De a punkok például zenéltek, legalább született pár kreatív alkotás(megjegyzem nem szeretem a punk zenét). Az emók (az eredetiek) előtérbe helyezték az ember lelkének sebezhetőségét, érzelmekkel foglalkoztak, kiutat kerestek a világ zordságából(nem a szintén plázában lődörgő X-lábú festett-vasalthajú kis búzákról beszélek, azok legalább olyan undorítóak voltak, mint ezen cikk "szereplői"). A hippik a békét tűzték ki célnak, stb stb stb. De ezek...? Mik az elveik? Mik a céljaik? SWAG, meg YOLO? Senki ne mondja, hogy ez normális dolog... :)

MyCommentsBlog 2013.10.19. 18:02:38

@prtygbr: Köszönöm a kommentjeidet, de semmi értelme vele leállni, mert nekünk komplexusunk van, ő pedig az érett felnőtt, szóval ne szálljunk szembe vele.

ZÁRÓJEL: amúgy nem :)

DailyBlondie 2013.10.19. 21:37:11

Kedves Noleee!
Először is szeretném véleményezni amit írtál:
A helyesírási problémákat, és hibásan használt kifejezéseket leszámítva nem lenne vele gond, az pedig, hogy a szóhasználatod pontosan azokéval vetekszik, akikről véleményt próbáltál formálni a "cikkedben", az tökéletesen tükrözi hogy az általad - Mondjuk ki! - Ostobának és fogyatékosoknak nevezett majmokkal vagy egyenlő szinten.
Második észrevételem pedig, hogy aki hasonlóan a fiatal tínédzser, 15-18 között, az ne kritizálja a korabelieket, főleg akkor ne ha semmivel nem több mint Ők. Nem menő megmondó kapitánykodni ha te pont ugyan olyan vagy! :)
Továbbá az önértékelési gondjaidat nem muszáj "papírra vetni", de ha mégis úgy látnád ez a leghelyesebb módja, posztolás előtt végy kezedbe egy helyesírási szótárat, és kérj segítséget egy idősebb embertől.
Végezetül, nyilván te is tisztában vagy azzal hogy ilyet csak olyanok írnak, akik abba a rétegbe szorultak, akiknek soha nem volt nőjük, vagy barátaik, és az emberek pocskondiázásában élik ki a bánataikat.
Igazán sajnállak haver!
Vagy mondjam inkább hogy BRO'?
Na puszi :)

Zwitter · http://combine.hu/ 2013.10.19. 22:08:28

@DailyBlondie: Kedves Blondie!
A te helyesírásod sem tökéletes, már megbocsáss. Igen lehet kritizálni a korabelieket, mert valóban van köztük olyan réteg, akik egész életükre semmirekellő férgek maradnak. Sosem gondolnak bele a jövőbe, csak élik a kis nyomorult életüket a nyomorult kis barátaikkal a puccos plázáikban. Egytől egyig szánalmasak. Amúgy miből gondolok, hogy valószínűleg az író szándékosan éli le a bánatait saját szerencsétlenségéből kifolyólag? Lehet, hogy tökéletesen kiegyensúlyozott életet él, szerető családdal és életkörülményekkel, igaz barátokkal és egy párjához hű szeretővel.
Azt kell mondjam, kicsit előítéletes vagy, és ezen jobb lenne, ha változtatnál.

MyCommentsBlog 2013.10.20. 01:17:56

@DailyBlondie: Hm, most hirtelen nincs erőm újra olvasni a "cikkemet", ami állítólag teli van helyesírási hibákkal, de felettébb kíváncsi vagyok, hogy a több ezer karakter közül melyiket szúrtad ki árgus szemekkel. Tudod, nem mondtam, hogy én nyelvészprofesszor vagyok, de azt, hogy "teccel", azt még letudom helyesen írni, és a cikkemben erre utaltam. Persze szívesen veszek tőled magánórákat.
Az, hogy a te véleményed szerint egyenlő vagyok velük, az engem teljesen hidegen hagy, főleg, hogy a te írásodból is csak úgy sugárzik az értelem.:)
Az, hogy nekem milyen nőim voltak vagy nem voltak az teljesen irreleváns, nem is értem, hogy jön ez ide. Úgy érzem, benned egy pszichológus veszett el, hogy így kitaláltad, hogy egy nőtlen, antiszociális ember vagyok, aki itt éli ki magát.
Oh, igazán nincs miért sajnálnod, boldog vagyok, hogy megismerhettem még egy kis ügyvédet.:)

susiel 2013.10.21. 09:35:56

Kedves Noleee!
Elolvastam az írásodat, és írnék hozzá egy-két gondolatot.
Először is, amit írsz, az egy szubjektív eszmefuttatás tele előítéletekkel, néhány negatív élménnyel. Láthatólag nagyon ellenedre van a mai tinédzser divatstílus, és ezt most ki is mondtad a magad módján. Amiket látsz, tapasztalsz ezekkel a tinédzserekkel kapcsolatban, az neked negatív élményként csapódik le, elítéled őket, megveted őket, talán gyűlölöd is őket. Véleményem szerint (és ez csak egy vélemény) nem szabadna ilyen extrém módon pellengérre állítani ezeket a fiatalokat. Alapvetően az emberek többségének volt lázadó korszaka, kinek így, kinek úgy. Ez a 21. századi tinédzser stílus, fogadjuk el. A tinédzser mindig okosabb mindenkinél, ezt tudnod kell. Ha nincs igaza, akkor is kiabál, hogy igaza van, de ha igaza van, akkor meg azért kiabál. Mindenkit kritizál, kinevet, mert az a tökéletes, ahogy ő él, amikt ő csinál. Ezeket muszáj elfogadnunk, és 30-on felül (31) ezeken már csak mosolyogni szoktam. Valóban volt nekem is negatív tapasztalatom ilyen tinédzserekkel, és nekem is az volt az első gondolatom, hogy jól fel kellene pofozni a szemtelen kölyköt, de hát találkoztam már 40 éves férfival is, aki ugyanolyan szemtelen volt. A személyes stílust és az aktuális divatot nem szabad összemosni, bár kétségkívűl a divat befolyásolhatja a stílust.
Nyilvánvaló, hogy a tinédzserek, amellet, hogy nagyon okosnak hiszik magukat, igyekeznek felnőttek lenni. Ki kell emelkedni a sokaságból, nem mindegy, ki mit gondol róluk, hiszen ők vagányak, eredetiek, kemények stb., amit csinálnak, ezek miatt csinálják. Minden korban csinálták valahogy, és az idősebbeknek ez nem tetszett. Fel fognak nőni ők is, valakiből tanár lesz, valakiből kutató, politikus, vállalkozó, de lesz olyan is, aki betanított munkás marad. 10 év múlva pedig már ők is nevetve, vagy elborzadva fognak visszaemlékezni erre a korszakukra, hogy mennyire kis tudatlan, butácska, magukat kereső tinik voltak.
Természetesen van, amit én is nagyon határozottan elítélek, pl. az alkohol, vagy méginkább a drog használata. Az alkoholfogyasztást törvény tiltja 18 év alatt, nem véletlenül, teljesen egyetértek. A drogokkal kapcsolatban még drasztikusabb a véleményem. Ezekkel kapcsolatban azt hiszem nincs megalkuvás. Egy 15-16 éves ne igyon alkoholt, ne rúgjon be, és nem csak azért, mert nem szép látvány, hanem mert nem neki találták ki, nem ez a dolga, törvény tiltja, szánalmas stb stb.

Én úgy gondolom, hogy egyre több olyan társadalmi, jogi kényszer van, ami ráveszi ezeket a fiatalokat, hogy jobban, hamarabb, és többet teljesítsenek ahhoz, hogy felnőttként megállják a helyüket (itt elsősorban a tanulásra gondolok). Lehet, hogy több, még szigorúbb ilyen szabályzó kellene. Belép az iskola, a szülő felelőssége. De itt van a társadalom felelőssége is, ami rákényszeríti a szülőket arra, hogy a szülői szerepet hátrébb tolják a szimpla megélhetés, vagy életszínvonal javítása érdekében. Fogyasztói társadalomban a pénz sok mindenre lehet megoldás, azonban sokszor negatív következményei is lehetnek a pénz rossz felhasználásának. Attól nem lesz jó egy szülő, ha több pénzt ad a tinédzser gyerekének, hogy ezáltal mondjuk "önállóságra nevelje." (Ez csak egy példa volt)

Lehet, hogy kicsit kapkodva írtam, és elnézést érte, azért remélem, hogy valami átment a gondolatokból :)

Érdekes témát találtál, még érdekesebb a kommenttekkel.
Köszönöm, hogy elovastál.
:)
S

Balotelli45 2013.10.21. 17:19:18

Kedves Noleee!
Most jutott el hozzám is ez a blog,és el is olvastam rengeteg kommentet.
Én vagyok az egyik fiú a képen,ezért kicsit furcsa nekem ez az egész.Nem tudom hogy miért kell egy kép, vagy néhány ember miatt elítélni mindenkit.Többször is láttam olyat hogy lányok,véznák,gyengék vagyunk,ki van nyalva a seggünk vagy anyuci pénzéből élünk...
Na hát ebből ránk egyik sem igaz :) A képen lévő összes srácot ismerem személyesen,mindannyian sportolunk.Sokan úgy írnak ide hogy semmit nem sportolnak,egész nap a gép előtt ülnek.Akkor elfogadnám az ő véleményüket,ha bármelyikük magyar válogatott utánpótlás focista,vagy akár bármiben is sikeres lenne.Ezt mi elértük.:)
Nem értem,hogy ezért mért kell k*rva anyázni vagy akár bármennyire sértegetni minket.Meg hogy szülők pénzéből élünk..Ez valamennyire igaz, mert fiatal gyerekek vagyunk,jogilag nem dolgozhatunk még.Nos, én nyáron rengeteget dolgoztam,és így kerestem magamnak pénzt,a szüleimtől kaján kívül semmire nem kértem pénzt:)
Egyet értek veled abban amit leírtál,de alaptalanul írtad szerintem,mert nem ismersz minket.Ha meg valakinek problémája van velünk,az nyugodtan írjon,és személyesen a szemünkbe mondja hogy mi a baja!
Én csak ennyit akartam mondani,ez az én véleményem.
További szép napot. Üdv. :)

Anna Marossy 2013.11.13. 18:30:07

Kedves noleee!
Nagyon szeretem olvasni a rovataidat, utána jó egy kicsi elgondolkodni azon amiket leírsz. Örülök, hogy van még néhány ember aki tud gondolgodni és helyesen világítja meg a dolgokat.

Zolika1988 2014.03.08. 20:12:45

7-ből 6-on ugyanolyan cipő van, csak 2 világosabb színben, és még kettő feketében ! Hehehe...

kamuinkaperubó 2016.07.10. 21:14:01

Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő (kulcstartó :D) a zsebében 2xeles pulcsi de mes póló :D és fullcap valami ormótlan "deszkás cipő" . Ez a mai stílus azért mégiscsak jobb. Más kérdés hogy mellé nagy a pofájuk szerencsére nekem személyesen eddig nem volt rossz tapasztalatom így nem kellett kisminkelnem egy ilyen gyereket sem . Írom ezt 26évesen...
süti beállítások módosítása