Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

Üdvözletem! :)

2013.07.20. 11:57 MyCommentsBlog

Köszöntök Mindenkit a blogon, remélem jól fogtok szórakozni. :) Szeretném tisztázni, hogy ezt csak is a saját szórakozásom céljából hoztam létre, így a nyári szünidőben, senkit se szeretnék megsérteni, viszont az elkövetkezendő bejegyzéseim sokaknak nem fog tetszeni. Annyit érdemes elmondanom, hogyan pattant a fejembe, hogy blogot csinálok. Először is, az egész úgy kezdődött, hogy mindig is kimondtam amit gondolok. Tegnap pedig ez az egész odáig fajult, hogy elhatároztam, hogy ezt megosztom más emberekkel is, hátha van olyan, aki ugyanígy érez egyes témák iránt. :) Szó lesz a Facebookról, Ask.fm-ről, WestEnd-ről, mai "menőkről", "divatról"(nem divattippeket fogok osztogatni), személyes történetekről.

A bejegyzéseim mindennap 19:00 körül fognak megjelenni. :) 

 

Igyekszem vicces és érdekes postokat kiírni, jó szórakozást kívánok! 

2 komment

Címkék: szórakozás facebook köszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr435416101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása