Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

2013.07.22. 17:58 MyCommentsBlog

Szeretnék egy-két dolgot tisztázni. Látható a kommenteken, illetve a Facebook postokon, hogy a tudatlan népség (élen a divatmajmokkal) az előző postomat arra a 7 személyre értelmezte, akik a képen láthatóak. NEM! Ha ez lett volna a cel, akkor nem satíroztam volna ki az arcukat és a képre tettem volna utalásokat, vagy mondtam volna, hogy "jobbról a harmadik sracnak blablabla...". Egyetlen egy személyt ismerek onnan, de nem róluk van szó! A képet mindössze szemléltetés céljából raktam ki, mert tökéletesen tükrözte azt a csoportot, amelyre a cikket értelmeztem, és nem belsőre, hanem KÜLSŐRE. Jöttek a kommentek, hogy nem is ismerem őket, ez így is van, ezt a 7 embert nem ismerem (egyiköjüket kivéve), viszont ismerek száz másikat, akikről pedig a cikket mintáztam. Mindegy, meglátszik az értelem hiánya, nem haragszom Rátok.:)

 

12 komment

Címkék: facebook majom értelem szemléltetés

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr295419019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris Taylor 2013.07.22. 22:00:16

Ide írom a commentet, mert még nincs hozzászólás.
Szia Noleee!
Tetszettek a postok, sok mindent foglaltak magukba. Egyet kell hogy értsek szinte a leírtak között mindennel. Szerintem nem te vagy az egyetlen aki így gondolkodik, csak rengetegen magukban tartják véleményüket félve a nagytöbbség nyomásától. A szövegekben felvázolt embertípus ellenpéldaként szolgálhat mindenkinek, mert a legnegatívabb tényezők kiemelésre kerültek.
Ha tudod, folytasd a témában postolást.
~Chris

MyCommentsBlog 2013.07.22. 22:33:08

Szia, köszi a kommented, holnap ígérem válaszolok rá.:)

krakátor 2013.07.23. 00:44:53

az én szövegértési képzettségem addig terjed, hogy azt tudjam leszűrni ebből, hogy még azokat is jól lebutázod akik elolvasták a cikkedet (persze tudom ,hogy nem meg minden csak én is unatkozok )

thisiswhatklfisabout 2013.07.23. 06:30:27

Tetszenek az eddigi írásaid, bár valószínűleg nem én vagyok a célcsoportod (30+ az éveim száma).

Mindazonáltal, ha komolyan arra szánod magad, hogy az "Internet népét" neveled, akkor kőkemény szélmalomharcnak nézel elébe (lásd az eddigi kommentek egy része).

Mindenesetre sok sikert és kitartást, elraktam az oldaladat a könyvjelzőim közé, amíg úgy döntesz, hogy írsz és közzéteszed, egy olvasód biztos lesz. ;)

MyCommentsBlog 2013.07.23. 10:04:59

@Chris Taylor: Igazad van abban, amit leírtál.:) Igyekszem folytatni, de ma például más témáról fogok írni, persze ebben is lesz média.

MyCommentsBlog 2013.07.23. 10:26:11

@krakátor: Azokra gondoltam, akik ezt a cikket arra a 7 emberre értelmezte akik ki lettek rakva. Nem, ha így lett volna, akkor olyanokat írtam volna, hogy: "és akkor nézzük meg balról a negyedik sracot bla bla bla..." Talán félreérthető volt, hogy azzal kezdtem, hogy: "Ma erről a képről szeretnék egy kicsit beszélni". De a képről, ruhák, cipők, hajszerkezetek... nem a személyekről.

MyCommentsBlog 2013.07.23. 10:27:51

@thisiswhatklfisabout: Köszönöm.:) Az írásaim Mindenkinek szólnak, mert azon a véleményen vagyok, hogy ez Mindenkit érint.:)

Bernadett17 2013.07.23. 10:30:28

Mindenben igazad van ! Egyszerűen fel sem tudom fogni,hogy ez nekik mire jó és, hogy a sok kis "tini" picsa miért "bukik" az ilyen úgy mond páva gyerekekre!? Na és a másik, hogy 14-15 évesen buliznak az felháborít ! Ask.fm-en pedig mindenkinek nagy az arca , pedig nincs miért :/ És még is , nekem is volt egy-két bántó dolog amit irtak és persze névnélkül! És azt hiszik az ilyen gyerekek,hogy hú , de menő "beoltottam" név nélkül egy gyereket ! Na mind1 lehet kicsit eltértem ! :) A lényeg,hogy ha tudod akkor ezt tényleg folytasd szerintem, mindenben igazad van!
~ Detti :)

uarempty 2013.07.29. 18:05:33

"Bernadett17 2013.07.23. 10:30:28
Mindenben igazad van ! Egyszerűen fel sem tudom fogni,hogy ez nekik mire jó és, hogy a sok kis "tini" picsa miért "bukik" az ilyen úgy mond páva gyerekekre!?"

Azért mert bejön nekik, ha valaki nem igénytelen és törődik magával, és foglalkoztatja a divat.Ez ilyen egyszerű, mint az 1x1.Ha téged nem érdekel, akkor nyilván, nem is fogod érteni, de most felvilágosítottalak :)

Valószínű az írkáló noli gyerek is hasonló alomból "érkezett", azért nem érti ő sem :) ..+mivel, toleranciát még közelről, sem ismeri (életkorából kifolyólag nem is ismerheti), ezért ítél el konkrétan "gyerek" csoportokat, és oltogat/köpköd.Na meg azért, mert épp nyári szünet van, és anyukája bezárta a pincébe, a már amúgyis szerencsétlen kisegeret.

De most ő, majd jól megmutatja a világnak!!!!és a gonosz 14 éves "divatmajmoknak", hogy nemodabuda!!!!!mint egy terminátor a földbe döngöli őket!komplexusát kezelendő! :D
Így biztos, hogy suli kezdés előtt, már minden "divatmajom", átíratkozik papnak és csuhákba fog járni, nolikának pedig kilométerekkel előre fognak köszönni! :D

Na, de láthatóan az általánosítás foglamával sincs tisztában...mert mindenkit köpköd, aki ad magára :D Nagyon szerencsétlen gyerekkora lehet ennek a nolinak.

Én azt mondom, hogy ajándékozzunk neki egy kozmetikust/fodrászt és pár ruhadarabot, hogy ne érezze magát ennyire szerencsétlennek, hogy egy blogon sír össze-vissza :D:D:D ..biztos, hogy nagyon izgatja a dolog, mivel, ha nem izgatná, nem írna róla egy sort sem :) SZóval, szerintem, aki tud adományozni neki valami izléseset, akkor tegye meg... :D

MyCommentsBlog 2013.07.29. 18:14:37

Nincs erőm már ehhez hozzászólni, mindössze annyit kérdeznék, hogy, ha Én "köpködök", akkor Te mit csinálsz?

meoww 2013.08.04. 00:22:47

@uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj le, mert, bár biztos bennem van a hiba, de én sehol nem olvastam olyat, hogy "aki ad magára az mind páva és köpjük szemen és fuj". Ha már itt tartunk, a "köpjük le" vagy "máglyára velük" kifejezéssel se találkoztam eddig, de kérlek, javíts ki, ha tévedek! :) ÉS, nem tudom, hányas szemüveget hordasz, de a SAJÁT VÉLEMÉNY kifejezés nem szúrta még ki a szemecskédet? Mellesleg én a "megváltom a világot, legyen pap az összes páva!" című bejegyzést sem találom sehol. Hjajj, segítsetek kérlek, úgy tűnik elvesztem a betűrengetegben :) Ó, és szerintem te a "legjobb védekezés a támadás" elvet vallod, talán tudat alatt, ugyanis nem tetszik az igazság. Gondolom ezért írtad azt amit, olyan stílusban, amilyenben. Zárásképp: nem életkortól függ, hogy ki a gyerek ;) De tudod, ez CSAK VÉLEMÉNY. :)
süti beállítások módosítása