Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

Ask.fm

2013.07.25. 22:16 MyCommentsBlog

Akik az Ask.fm-en élik ki hajlamaikat

Üdv!

Ma az Ask.fm-ről és felhasználóiról írnék egy keveset. Az Ask.fm-ről röviden annyit, hogy van egy üzemeltető, akitől  az emberek névtelenül (lehet névvel is) kérdezgethetnek bármiről. Először is, Én úgy gondolom, hogy alapvetően ez egy nem rossz kis találmány, a felhasználónak és a kérdezőnek is egyfajta unaloműzés. Én kérdezek, Te válaszolsz. Nem is rossz. Egy picit irritál, amikor valaki mindenegyes kérdéséről postol FB-n, de hát így jártam. De attól már feláll a hátamon a szőr (ami nincs), hogy az idióta és beképzelt népség azzal tölti szabadidejét, hogy a kérdésre úgy válaszol, mint valami utolsó paraszt. Példa: Kérdés: „Szerinted az jó, ha megbuksz?” „Takaroggyá anyádba csiragecciii!!” Ezt egy kedves lány Ask.fm oldaláról idéztem, aki abban leli örömét, ha magát isteníti, illetve flegmán, teli helyesírási hibával firkálhat vissza a kérdezőnek. Gratulálok, ezek idióta „kislányok”, akik elnyomásban érzik magukat és azt gondolják, hogy ha mindenkit végig sértenek, akkor nagyon menők lesznek, akikért dőlni fognak a fiúk. HÁT ROHADTUL NEM! Szálljatok magatokba és gondolkodjatok el miből áll az életetek. Reggel felkeltek, felmentek facebookra, kipostoltok egy minél alulöltözöttebb képet, örültök a fejeteknek, hogy a fiúknak mennyire tetszik, majd megnézitek az ask.fm-eteket, ahol van 20 kérdés, és megpróbáltok rájuk minél ócskábban válaszolni. Szép életetek van mondhatom. Gratulálok. Tudjátok mi kéne nektek? 2 nagyon-nagy atyai pofon és több odafigyelés. A poén az, hogy rengetegen 16-17 évesek. Könyörgöm, hogy lehet ennyi idősen ilyen dolgokkal foglalkozni, hogy minél jobban beoltsak valakit. Nincs jobb dolgotok? Készülni az egyetemre és az érettségire? Hoppá, mekkora hülyeséget írtam… Ez ma már nem cél, ma az a fontos, hogy menőnek tűnjünk és leszóljunk mindenkit. Menjetek el az Északi-sarkra, megnézném, hogy mi lenne veletek net nélkül. Nagyon szívesen elbeszélgetnék az ilyenek szüleivel, hogy mégis mi a véleményük a drága kicsi lányukról, aki lenéz és oltogat mindenkit. Na mind1, egyelőre ennyi.

Ask.fm fiú felhasználói. Nagyjából ugyanazt tudnám leírni, mint a lányokról, de azért náluk egy fokkal jobbnak érzem a helyzetet. Példa: Kérdés: „Van barátnőd?:$$” Válasz: „Nincs de ha lenne akko se egy ijen tehén kéne mint amilyen te vaggy”. Mégis kiknek érzitek magatokat? Óperenciás tengerentúli királyoknak vagy mi? Legszívesebben feltörölném veletek egész Budapestet. És most megint kövezzetek meg, de ezt is a kis szerencsétlen „divatmajmoknál” tapasztalom. Sajnálom, Én csak tőlük látom, biztos nem csak ők csinálják, de én másoknál nem tapasztalom. Végül is egybevág: imádják megalázni az embereket és itt egy újabb lehetőség erre a tevékenységre. Szerencsétlen népség.

Hát kb. ennyi jutott eszembe az Ask.fm-ről. Ez valamivel gyengébb post volt, mint a többi tudom, de megígértem, hogy írok erről is, hát ennyi sikeredett. De a lezárás előtt még szeretném teljesíteni az egyik olvasó kérését. A kérés az volt, hogy írjak egy bizonyos Ask.fm bitchről és mondjam meg Neki mit gondolok. Erről lenne szó: http://ask.fm/maisrondagecivagy Érdemes az írásom előtt egy picit megnézni az oldalát.

Kedves Sonia Moyra!

Szeretném elmondani Neked, hogy nagyon sajnállak. Látom mennyire elfacsart életed van és,hogy haragban állsz az egész világgal. Szerintem egy pszichológus sokat segíthetne Neked, ő tudná kezelni a rasszista megnyilvánulásaidat. Elképesztően buta és undorító leányzó vagy. Élvezettel bántod az embereket, kifogásolod származásukat és külsejüket. Hát had világosítsalak fel, hogy kicseszettül nem vagy menő. Szívesen leülnék veled beszélgetni, hogy mégis kinek képzeled te magad és legfőképp mit akarsz az élettől? 17 éves vagy és azzal töltöd a napjaidat, hogy sértegetsz mindenkit. Elképesztő. Mikor szeretnél felnőni? Nem veszed észre, hogy mindenki nevetségesnek és szánalmasnak tart? Nevetnek rajtad az emberek. :D És látom barátod is van. Vagy nem tudom, hogy ő ki, de biztos közel áll hozzád. Ő hogy viseli, hogy ekkora szerencsétlen vagy? Talán ő is az? J A fene se tudja, de Én a fiatalember helyében elgondolkodnék, hogy kivel is barátkozok. Egyáltalán vannak barátaid rajta kívül? Jól érzed te így magad? Habár nem hiszem, mert akkor nem lennél ekkora tahó. Zárásként pedig annyit, hogy várom reagálásod erre a kis levélre és sok sikert kívánok az élethez!:)

Nektek pedig köszönöm, hogy elolvastátok, ma ennyit tudtam kihozni. Megszeretném köszönni F.N.L.-nek a tanácsait/észrevételeit.:) Az kritikáitokat továbbra is várom. 

16 komment

Címkék: média majom értelem Ask.fm

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr915426600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucy007 2013.07.25. 22:50:27

Hali! Nagyon tetszenek a cikkeid! Örülök hogy rajtam kívül van még aki gáznak gondolja ezt a facebookos helyzetet meg hogy sok fiatal milyen rossz útra tért és még menőnek is gondolják...
Csak így tovább a bloggal! :)

StlB 2013.07.26. 02:05:18

Szia!
Csak írok ide is mivel már vártam ezt az írásodat és egyet is értek vele. A másik amiért írok az az hogy én is ismerek ilyen lányokat akik ott élik ki magukat. A nagyszerű dolog még amikor bizonyos lányok úgy hiszik hogy ők mekkora szerelmesek egy hasonló életet folytató fiúba és akkor ezt ott tárgyalják ki.Persze aki rosszat is mer rájuk írni azt rögtön lehordják mindennek a hasonló barátnőivel de persze az sosem marad ki hogy mennyire irigykedik az aki rosszat mer írni róluk... de hát lehetne ezekről írni reggelig is de hát annyit nem érnek.:))
Sok olvasott új és érdekes írást a továbbiakban is!:)

typewritergirl 2013.07.26. 14:32:02

A blogodat, nem én magam találtam hanem egy ismerősöm mutatta és kérdezte mi a véleményem róla... előre is elmondva én nem szeretek kommentárt írni szinte semmihez, de most ezt leírom....
A blogod címe "my comments" és kiírtad hogy "NEKEM EZ A VÉLEMÉNYEM"... nekem pedig ez :
Bár a blogod alap ötlete szerintem nem lenne rossz, miszerint arról írsz ami neked nem tettszik, hiszen egy blogot lehet erre is használni, de szerintem kissé túl lősz a célon, és hogy miért? pontokba szedtem azt ami engem zavart ebben a blogban...
-Kezdem talán azzal, hogy eddig csak a média és azon belül is főképp az internettel foglalkoztál...Facebook, XXI.század "Menői" , Ask fm.... ezzel nem is hinném hogy gond lenne, de te akkor csak ilyen dolgok ellen irkálsz?? de hisz te magad egy blogot vezetsz....ami a neten van... és aminek az egyik alap lényege az olvasottság , így ez is egy a lájkvadász eszközök közül... mint az idézetes oldalak... vagy mint a pózolós képek...
-következőnek azt mondanám , és ez volt az ok amiért ehhez a poszthoz írom ezt a kommentet és nem másikhoz,az az emberek sértegetése az hogy szidod azokat akik az ask. fm en egymást szapulják és hülyébbnél hülyébb kérdéseket tesznek fel egymásnak, te viszont őket alázod nem túl szép szavakkal :hogy az idióta és beképzelt népség... mint valami utolsó paraszt... ezek idióta "kislányok"...Legszívesebben feltörölném veletek egész Budapestet...ezt a kis szerencsétlen "divatmajmoknál"...Szerencsétlen népség...
ők is szidják az embereket, te meg őket szidod... szerintem akkor te ugyanazt teszed mint ők.... ha te is szidod az embereket a posztjaidban akkor ők miért ne tehetnék meg az ask.fm-en??? én nem védem sem az ask.fm-en trágárkodókat sem a tükörben pózolókat de nem is támadom őket úgy hogy elmondom őket mindennek ... ennek tényleg nincs semmi értelme...
-aztán itt van még amit tényleg nagyon utálok... a káromkodás... csak megkérdezném hogy ha tegyük fel megmutatnád egy felnőttnek a blogod akinek nem minden második szava káromkodás, és felnézel rá .... szerinted nem kérdezné meg hogy minek káromkodsz annyit??? vagy az menő hogy káromkodsz és úgy szerinted többen olvassák a blogot... mert ha szerinted menő hogy káromkodsz akkor miért szidod azt aki szerint menő ha egy tükörben pózolva fotózza magát?? És csak hogy téged idézzelek :És akkor van az a réteg, akik felnéznek ezekre a "menő" srácokra, sőt sztárolják őket.....
Szerintem meg van az a réteg aki szerint menő hogy káromkodik... és szerintem egyáltalán nem vicces vagy jópofa káromkodni .... Ha bemész mondjuk egy fogorvoshoz és elbeszélgetsz egy-két emberrel akinek valamilyen oknál fogva oda biggyesztették a neve elé azt hogy Dr., nem hinném hogy minden második szava káromkodás lenne.... és mielött esetleg azt mondanám hogy nem szoktál káromkodni itt egy kis példa, csakis tőled idézve : Elmennek, bebasznak...amennyit ti elbasztok ruhákra...mindenkit baszogassunk...akkor is kibaszott nagy...Bazdmeg, koncentráljatok a... ilyen picsásan...jól bebasztok és lefekszetek valakivel...a médiának KURVA NAGY...megy a cseszegetés...hogy kicseszettül nem...
-Mikor megírtad azt a posztot a kép miatt ahol pár srác van lefotozva, egyszerüen csak le hülyézted az olvasóidat.. Már megbocsáss de ez szerintem mérhetetlen bunkóságra vall, az aki időt szám arra hogy elolvassa a posztodat és utána még reagál is rá kommentben, az nem érdemel meg kicsit több tiszteletet??? Talán a hibákra hivta fel a figyelmedet, azzal hogy ne posztolj ki olyan képet amin sokan felismerik az ismerőseiket, mert az lehet hogy nekik sértő !
-utolsóként még megnéztem a facebook oldalát a blognak, és ott volt egy kérdés miszerint mikor árulod el hogy ki is vagy te ... erren azt válaszoltad hogy nem szeretnéd egyelőre felfedni magad... ezt valahogy nem tudtam megérteni...h annyira nyíltan elmondod a véleényed, akkor miért nem mered megmondani a neved?? félsz attól hogy esetleg azk akiknek nem tettszik a blogod majd a facebook adatlapodon fognak posztokat kiírni ? vagy hogy akiket megbántottál a blogoddal azok üzeneteket fognak irni?? de hát te olyan nyiltan megtámadtad Sonia Moyra-t akkor ők nem támadhatnak ugyanolyan nyíltan vissza?? lehet hogy ugyanolyan rossz érzés lenne neked mint némelyiküknek?? szerintem a te posztjaid sem kedvesebbek az ask.fm-esek sértő megjegyzéseinél utalok itt ilyenekre :Elképesztően buta és undoritó leányzó vagy...Rohadtul nem vagytok nagy lányok inkább szánalmas lelkisérültek vagytok...
-És utolsó utániként még, lehet hogy ezzel a kommentel kissé túllőttem a célon, de ha igy elértem azt hogy egy kicsit felismerd, mások sértegetése,szapulása,piszkálása,tromfolása,csúfolása,leszólása,fikázása,nem nagy "írói teljesítmény".. és bocsánat, de bár te nem raksz ki tükörben pózolós képeket meg hasonlókat,de szerintem , valamilyen szinten te is csak egy lájkvadász vagy,hát nekem ez volt a véleményem.....

Zsófi Romhányi 2013.07.26. 16:50:30

Tetszik a cikk, mindennel egyetértek. Még van pár dolog amiről szerettem volna ha írnál, de így is egész a szöveg. Most ezekre gondoltam: "Lájk és pontozlak" "10/?" névtelen oltogatás, magánélet kiteregetése, vagy amikor ezek a "netcelebek" lejáratják magukat a videóikban. Én már láttam olyat, hogy pelenkában ment ki az utcára, köntösben, vagy hasonlók, vagy hogy a saját családját videózza. Kíváncsi vagyok a véleményedre ezekkel kapcsolatban, de az hogy ezekről nem írtál, végülis jó jel. Gondolom neked nincs Ask.fm-ed, azért nem láttad ezeket. Nekem volt egy darabig, de nekem is elegem lett belőle. Csak így tovább!:)

buvesz-blog.hupont.hu 2013.07.27. 09:20:55

Typewritegirl! Amit mondtál kiderül, hogy nem érted az írások lényegét. A lényege, hogy leírja a 21.század fiatal társadalmát és olvassák azok akik ilyenek, hogyTALÁN megváltoznak. A másik lényeg, hogy megelőzzük az ilyenné válást, mert akiről sok rosszat írnak kiakar olyan lenni, ilyen a mai ember. Egyébként imádom a bejegyzeseidet, remelem nem hagydsz fel velük

typewritergirl 2013.07.31. 22:49:00

még egy észrevétel.... mikor először elolvastam az Ask.fm-ről szóló posztodat, ledöbbentem... bár eleve nem egy 'dicsérem a kedves és jó embereket' poszt volt, nekem mégis az volt a legirritálóbb hogy egy embert nyíltan letámadtál... szóval mikor először olvastam rányomtam arra a linkre, de nem töltött be.. később mikor feljöttem a blogra tettem még egy próbát.. most betöltött de egy Ask.fm-es 'üzenet' volt a honlapon olvasható... körülbelül ennyit jelentett: Ez a felhasználó letiltotta saját profilját... nem vagyok biztos benne de szerintem elég sok köze lehet ahhoz ahogy írtál róla.. a legtöbb ember tudja hogy az interneten könnyebb kimondani valamit .. könnyebb cseten lebunkózni valakit mint szemtől szembe.. és ha ez az lány is csak ezt csinálta??? én nem védem őt, bár kétségkívül senkinek nem tettek kést a torkához hogy neki tegyen fel kérdéseket illetve válaszolja meg az ő kérdéseit... de mi van akkor ha ez a lány.. az interneten össze-vissza sértegetett mindenkit, de a mikor elolvasta a posztod róla szóló részét ... nem tudom.. én bár nem vagyok egy nebáncsvirág típus, lehet hogy sírva fakadtam volna attól ahogy te beszéltél róla.. én nem őt védem.. hanem szerintem egy embernek sincs joga ilyeneket mondani másokra.. ő se csinálta helyesen... de aki ő ellene beszél az miért követi a példáját?? :
'nagyon sajnállak'
'elfacsart életed van'
'haragban állsz az egész világgal'
'egy pszichológus sokat segíthetne Neked'
'rasszista megnyilvánulásaid'
'buta és undorító leányzó vagy'
'bántod az embereket, kifogásolod származásukat és külsejüket'
'kicseszettül nem vagy menő'
'kinek képzeled te magad és legfőképp mit akarsz az élettől'
'Mikor szeretnél felnőni'
'mindenki nevetségesnek és szánalmasnak tart'
'Nevetnek rajtad'
'ekkora szerencsétlen vagy'
'Egyáltalán vannak barátaid'
'ekkora tahó'...
honnan gondolod hogy elfacsart élete van ?? a kommentjeiből?? az csak az amit az interneten ir.. honnan tudod hogy máskor is ilyen e?? és hogy mikor szeretne felnőni?? hogy szerencsétlen?? ezek puszta sértések amik semmiképp nem válnak hasznára az embernek...
a legvégén azt írod várod a reagálását, lehet hogy az volt a reagálása hogy törölte magát... nem tudom neked ez eredménynek számít e... megszabadítottad a világot egy gonosz lánytól aki mindenkit sértegetett... az interneten.. egy olyan oldalon ahol szinte mindenki ezt csinálja.... nem védem se őt, se a többi ask.fm-est.. nekem is volt.. de én valahogy sose tettem fel kérdést az olyanoknak akiknél láttam hogy milyen bunkó válaszokat adnak.. de remélem te büszke vagy.. hatalmas teljesítmény az hogy .. hogy porig aláztál valakit.... gratulálok.. TAPS TAPS TAPS.....

MyCommentsBlog 2013.08.01. 01:26:33

@typewritergirl: Nem akarom és nem is fogom azt sajnálni, aki nyilvánosan lecigányozza, undorítózza és anyázza a másikat. És nem, ahol ezeket láttan, nem voltak sértő kérdések. Egy roma lány megkérdezte: '10/?" Erre ő: "húzz innen te cigány". Másik: "Melyik hónapban születtél?" Ő: "amikor anyád lehúzta apád a klotyón". Na NEM, ezt nem. Ezek már nem csak kicsinyes sértegetések, ez már belegázolnak az ember lelkébe, és mivel volt módom erre reagálni, hát meg is tettem. És továbbra sem sajnálom, nem bántam meg a postot se...Porig alázástól ez messze volt. Mindössze VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS.

MyCommentsBlog 2013.08.01. 01:38:54

@typewritergirl: Most látom, hogy írtál ezek előtt is. Nos, a lájkvadászatot kikérem magamnak, senkit nem buzdítottam, hogy lájkolja/ossza az oldalt, mindössze 1-2 postom végére odaírtam, hogy ha gondoljátok lájkoljátok, de azt is csak azért, hogy hátha eljut több emberhez. Szóval borzasztóan hibás meglátás. A nevemről pedig annyit, hogy ez egy blog. Jogomban áll névtelenül posztolni, és képzeld el, Én voltam olyan korrekt, hogy megígértem, hogy felfogom fedni a nevem. Ez egy bónusz, nekem ez rohadtul nem lenne kötelező, ha valakinek nem tetszik ne olvassa. Egyenlőre a nevem Noleee, az ő véleményeit látjátok, pont. Valóban vannak káromkodások a postjaimban, Én úgyérzem, hogy ezeket csak így tudom átadni az olvasóknak, és mikor egyik postnál visszafogtam magam kaptam 13 levelet, hogy ne legyek visszafogott. Ennyi, ezt így lehet átadni, kész. Mikor szerinted, lehülyéztem az olvasóimat, akkor nagyon-nagyon félreértetted az írást, mert ott azokról volt szó, akik arra a képre értelmezték azt egész postot, a kommentekből minden kiderül. És legvégén az emberek szidása. Na már most, Én véleményt nyilvánítok. Ebben vannak kemény dolgok is, ezt aláírom. De amit azok csinálnak, akiket Te megemlítettél, az puszta rosszindulat, alaptalan, unaloműző cseszegetés. Csak is azért, hogy a másiknak rossz legyen. Na ezekhez engem ne hasonlíts, mert azért ez már a te szegénységi bizonyítványod.

Luca Todorov 2013.08.01. 13:15:42

Nekem tetszenek az írásaid. Ahogy kívülálló szemével leírod a dolgokat. És teljesen igazat adok neked! Lehet, hogy én is ebbe a korosztályba tartozom bele (14 vagyok) de úgy vélem, szerencsére vannak még olyan velem egy idős gyerekek, akik kicsit érettebben látják a dolgokat, mint sokan mások. Szerintem egyáltalán nem sértőek a bejegyzéseid, csak a sok hülye azt hiszi, hogy ez róluk szól. Áttérek a posztjaidra. Nekem személy szerint mindegyik tetszik. Teljesen a mai fiatalságot írja le. Szintén ugyan ezeken a dolgokon gondolkozom sokat, mint amiket te ide leírsz, hogy minek egy 13, 14 éves gyerekek, (fejlődő szervezetek) miért isszák le magukat úgy, hogy másnap nem emlékeznek a történtekre.. Aztán.. a kirívó öltözködés. Ez még az egyik kedvencem! :D A 12-13-14 de lassan sokszor már a 10-11 éves kislányok is olyan képeket posztolnak, amin kiteszik például a (mellesleg nem létező) mellüket... Minden második fiúval összefekszenek, aki szembe jön velük. És ha netán le kurvázzák őket, és ők ezt visszahallják, nagyban kikérik maguknak az egészet. Ez most mi???? Ez a mai fiatalság??? Hát mindenkinek csak gratulálni tudok. Hol vannak a szülők? 10-15 éve (ahogy mesélték) teljesen més volt minden! Nem volt "fészbúk", sem internet, mégis normális életet élt mindenki... Na de mindegy. A baj az, hogy mi ez ellen nem tudunk sokat tenni. Itt leírjuk, hogy mi mit gondolunk, vannak akik elolvassák, vannak akik nem.. akik elolvassák, azok is nagy részben kifikázzák.. Pedig amiz ide Noleee leírt, az mind egytől egyig igaz.. Sajnos:/

mogyoróskeksz 2013.08.22. 13:21:53

Szia. Tetszett ahogy megfogalmaztad a levelet az ask.fm-es leányzónak. Jól bánsz a szavakkal. Minden írásodban ott van az igazság és teljes mértékben egyet is értek veled, úgyhogy gratulálok. Csak így tovább! :)

ahrin 2013.10.18. 19:59:10

Remélem azt mindenki tudja, hogy névtelenül saját magától is kérdezhet az ember Ask.fm-en...

DailyBlondie 2013.10.19. 22:01:51

Kedves Noleee!

Írtam az ezt megelőző bejegyzésedhez is, és sajnos - Bár, hidd el én próbálom megérteni a szándékot. - még mindig nem tetszik amit művelsz.
Olvasva a kommenteket, megerősít sokak véleménye hogy valóban nem egyoldalú amit írsz, viszont látszólag megosztó, furcsálom hogy ennyi embernek tetszik amiket írogatsz.
S persze jöhet a kérdés hogy ha nem tetszik, minek írok? De ez az én véleményem, éppen úgy ahogy te is megfogalmaztad, csak az obszcén kifejezésekkel teletömködött irományokat rossz szájízzel olvasom. A kritika lényege nem az hogy valakit vérig sérts, nyilván magyarból sosem voltál jó, és az írás készségeden is lenne mit javítani, de ez csak a lexikális tudásod hiányát tükrözi. Viszont az írásodból az sugárzik hogy iszonyatosan intelligens képet próbálsz fenntartani magadról, ami rendben van, sokan próbálják, de azt tanuld meg hogy ha kritikát írsz azt is meg lehet fogalmazni olyan formában hogy sem obszcén, sem valakire reflektálva írod az írandódat.
Remélem érthetően fogalmaztam, - próbáltam a te szintednek megfelelően írni. - s remélem még ha nem is fogadod meg, végig gondolod amit írtam.
Plusz valakit nyíltan megalázni a leggusztustalanabb dolog.
Üdv!

Roni25 2013.10.20. 12:50:08

Szia! Először is szeretném leszögezni én is az általad említett korosztályba tartozom, viszont egy erőteljesen eltérő típusba. Ezt csak azért, hogy senki ne kezdje el , hogy biztos egy begyepesedett vén banya vagyok aki zsigerből rühelli a fiatalokat. Teljes mértékben egyetértek veled , és nagyon igazat adok, emellett remekül szórakoztam a posztjaidon. Mikor az utcán járok , kelek rengeteg ,,menőcsávóval" futok én is össze és az ask.fm, alapvető tartozéka mindegyiküknek. Ami még kedvencem az az mikor a 10-12 éves kislányok facebookon a következőket posztolják : K***a jó a buli!!! A másik pedig , amikor kiírnak 3 sor szomorú smileyt és várják hogy mindenki látványosan sajnálja őket , mert például vége lett a 2 napos kapcsolatuknak. Ezek szerintem egyenesen szánalmasak, de legfőképp a szülőknek kellene szégyellni magukat,hisz ők neveltek agyatlan , szőkére festett, arcán vakolatot hordó droidokat az egykor aranyos és kedves kislányaikból. Minden tiszteletem a tiéd , várom további posztjaidat, sok sikert! :)

Roni25 2013.10.20. 12:58:29

@DailyBlondie: Nagyon aranyos,hogy úgy próbálod kioktatni őt arról,hogy valakit nyilvánosan megalázni nem szép dolog(ejnye-bejnye) hogy eközben te magad ugyanazt műveled. A másik amin remekül szórakoztam , az az,hogy te azt írtad, próbálja elhitetni magáról,hogy intelligens. Tudod valaki aki intelligens, nem kell hogy elhitesse ezt magáról, mert lerí a sorairól. Az egyik intelligens felismeri a másikat, a többiek pedig kritizálják, mert túlságosan magas nekik ez a szint és bántja őket, hogy nem értik a valódi mondandóját. Szerintem gondolkozz el rajta miért fáj ennyire az igazság. Nekem mondjuk van egy tippem. Véleményem szerint te pontosan ezek közé a bámulatos IQ mennyiséggel rendelkező facebook sztárok közé tartozol és az bánt valójában ,hogy felismerted magadat a sorokban és így leírva feltűnően szánalmas ami valójában te is vagy .

loveb 2015.03.22. 08:03:48

A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki el van szállva a sok lájktól meg se említed?
süti beállítások módosítása