Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nekem ez a véleményem--->

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kamuinkaperubó: Mikor én voltam fiatal akkor meg mindenkin fubu,ecko rapper gatya volt térdig érő üleppel. Ficegő ... (2016.07.10. 21:14) XXI.század "Menői"
  • loveb: A sok névtelent aki oltogat egy lányt mert csupán rosszul áll a szemöldöke, vagy a sok barmot aki ... (2015.03.22. 08:03) Ask.fm
  • thraegmyl: Szia Noleee! Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az ... (2013.10.21. 18:50) Pozitívan!:)
  • hippEster: Nem rég akadtam a blogodra és kezdtem el olvasgatni. Én is beletartozom az általad írt korosztályb... (2013.10.19. 14:02) Facebook
  • meoww: @uarempty: Már megbocsáss a kérdésért, de te hány éves vagy? Másfelől, szövegértésből egyes, ülj l... (2013.08.04. 00:22) Látszik, hogy buták vagytok, mint a szamarak :)

Címkék

Pozitívan!:)

2013.07.23. 21:19 MyCommentsBlog

Sziasztok!
Ma az ask.fm helyett, a 13-15 éves lányokról és traumáikról írnék néhány sort. Azért választottam ezt a témát, mert ez rengeteg ismerősömet érinti, és úgy gondolom, hogy ez manapság igen aktuális. Szeretném tisztázni, hogy amit most fogtok olvasni, azokat innen-onnan hallom, ismerőseim/barátaim mesélik, RGO nem személyes tapasztalatok. Ha tehetitek, ezt a képet nézzétek meg mielőtt elkezditek olvasni, egyik ismerősöm küldte, érdekes lehet http://photo1.ask.fm/429/401/053/710003005-1qebf1n-cbbb9jl7a6b21o5/original/1043845_387986391311625_264832247_n.jpg (egy 13 éves lány és egy 16 éves fiú látható a képen). Szóval...

Sajnos a mai lányok jelentős része szereti magát illegetni a fiúk előtt. Nem tudom milyen felindulásból, de így van. Miért? Vannak elképzeléseim, de pontosan nem tudom megmondani. Abból viszont elegem van, hogy a folyamatos sírásukat postolgatják ki a Facebookra, hogy „jaj már megint nem írt rám” „ohh mikor leszek végre boldog”? Könyörgöm, 13-15 évesek vagytok! Miért vagytok már most depresszióban, hogy nincs fiútok? Bazdmeg, koncentráljatok a tanulásra/sportra stb. Semmi gond azzal, ha valaki már most kipróbálja ezeket a dolgokat, sőt hasznos is, de attól tényleg rosszul vagyok, hogy hetekig, akár hónapokig traumában vagytok azért, mert nincs fiútok. Nem értem. Aztán amit még nem értek, hogy miért kell 14 évesen ilyen picsásan öltözködni? Olyan kivágású pólókat tudtok felvenni, hogy leesik az állam. Fiatalok vagytok még ehhez. Lányok, ha egy fiúnak megtetszetek, akkor az nem azért van, mert kint van mindenetek. Adjátok magatokat, öltözzetek fel rendesen… Szeretném kihangsúlyozni, hogy ezt ne vegye magára az, akit ez nem érint. A postjaim mindig azoknak szólnak, akik ebben magukat megismerik. Ha Rád ezek közül egyik sem igaz, akkor egyik sem. És felhívnám a figyelmet arra is, hogy ezt nem a NŐI NEMRE értem, csupán azon rétegeire akikre vonatkozik. Most nem akartam őket külön-külön elnevezni, mert megint sértődés lett volna belőle.

Na de folytatnám, ugye tudjuk, hogy a mai világban rengeteg megrázkódtatás éri a lányokat a szerelem terén is. Például az általuk választott fiú bunkó módon elutasítja, kihasználja, esetleg bántja fizikailag (igen, ilyet is hallottam már). Kezdjük a bunkó elutasításos szekcióval... Egy fiú 2 okból utasíthat el titeket bunkón: vagy, mert nagyon nyomultok, vagy pedig, mert olyan nyomorék lelkivilága van, hogy kiélvezi, ha megsértheti a lányokat. Az utóbbival nem tudtok mit kezdeni és higgyétek el Nekem, hogy jobban is jártatok, hogy nem lett köztetek semmi. Az előbbi, viszont a Ti hibátok, mert ha már a legelején letámadtok egy fiút, azt nem igazán fogja szeretni. Aztán áttérnék a kihasználásra (itt minden fajtára lehet gondolni). Itt is két féle lehetőség áll fenn. Az egyik az, hogy a fiú már a legelején tudja, hogy csak arra kellesz neki. Nos, ennek a következő okai lehetnek: nem tudja, hogy Neked mi a szándékod és teljesen félreértitek egymást; kirívóan öltözködsz, alul öltözött képeid vannak és kurvának tart, akinek ez nem okoz sérelmet, illetve lehet, hogy tényleg akkora féreg, hogy csak kiakar használni. Ebből a háromból a másodikról Ti is tehettek. Talán ha nem olyan képeket raknátok ki, ahol a testi adottságaitok hangsúlyoznátok ki, illetve nem úgy viselkednétek, mint egy hivatásos, akkor ez lehet, hogy nem történne meg. A másik lehetőség, hogy elmentek egy buliba, jól bebasztok és lefekszetek valakivel akivel nem is szerettetek volna. De könyörgöm erre ne mondjátok már azt, hogy kihasználás! Lehet, hogy a másik fél pont ugyanúgy nem akart Veled lenni, de így alakult. Ez a Ti hibátok is… Nem kell segg részegre leinni magatokat, nem kell bedrogozni stb. Meg alapból 13-16 évesen minek isszátok magatok le a sárgaföldig és miért használtok tudatmódosító szereket? Rohadtul nem vagytok nagy lányok, inkább szánalmas lelkisérültek vagytok. Természetesen vannak olyan helyzetek, hogy a fiú direkt akar Titeket leitatni. Hát hölgyeim! Nem kötelező inni! Nem kötelező annak a fiúnak a társaságában lenni! Tudom, van amikor erőszakkal stb. de ugye az most nem ebbe a szekcióba tartozik. Szóval a lényeg a lényeg, hogy ne érezzétek Magatokat mindig ártatlan kis bárányoknak. Rengeteg lány úgy tudja magát dobálni és játszani a fiúk előtt, hogy az tanítani való. Akkor meg miért csodálkoztok, ha megfektetnek Titeket?

Térjünk át az erőszakra. Nos, igen. Erről többségében nem tehettek. Nem a Ti hibátok, hogy az elfajzott mocskos patkányok kihasználják erőfölényüket és fizikailag kényszerítenek rá Titeket a saját akarataikra. Legszívesebben ezeket a vadállatokat fellógatnám és halálra kínoznám… De hát sajnos Magyarországon nincs halálbüntetés, szóval be kell érnünk azzal, hogy a fegyházban élősködnek tovább. De azért itt is lehettek hibásak. Ismét azt tudom leírni, ha úgy öltözködtök, viselkedtek, akkor könnyebben lehettek ennek áldozatai.

Azt hiszem, hogy akkor erről a részről leírtam mindent, amit szeretettek volna. Szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy amit fent leírtam, az személyes vélemény, mindent úgy írtam, hogy szerintem ezek miért lehetnek, nem úgy, hogy ezek tények. Arra is szeretném, ha figyelnétek, hogy a fent leírtakat NEM A NŐI NEMRE ÉRTELMEZTEM, csupán azokra akikre ez igaz, szóval akinek „nem inge, ne vegye magára”. Azért írtam E/2 (egyes szám 2-es személy) és T/2-be (többes szám 2-es személy), hogy kifejezzem, hogy ezek egyfajta tanácsok is, például mikor azt írtam, hogy „alul öltözött képeid vannak és kurvának tart”, akkor azt szerettem volna tanácsolni, hogy ne legyenek ilyen képeid és, akkor elképzelhető, hogy elkerülheted ezeket.

Azt is nagyon undorító dolognak tartom, hogy mikor egy lány ír egy fiúnak, akkor sok fiú gerinctelen módon azonnal kipostolja, hogy mit írt neki a lány, és ezzel lelki sérelmeket okozhat a lánynak. Ez roppant inkorrekt és bunkó húzás, most sokan megfogtok kövezni, de legtöbbször ezt a „Menő” srácoknál látom. Igen felvállalom, jöhetnek majd a kommentek, hogy már megint Őket fikázom. Nem, ezt most nem azért írtam le, hanem mert Én tényleg így látom. Ettől függetlenül persze nem mindegyik „menő” srác csinál ilyet és a többi rétegbe tartozó ember is simán meg szokta tenni.

Akkor most áttérnék a média hatásaira is. Igen, a médiának KURVA NAGY FELELŐSSÉGE VAN EBBEN AZ EGÉSZBEN! Olyan műsorokat adnak, ahol az a király, ha matt részeg vagy és rázod a segged, mint egy idióta kurva, például Éjjel-nappal Budapest. Aztán a Barátok közt. Miről szól? Ki kit csal még és kivel? Ezt tömi bele a 13 évesek számára, hogy az a menő, ha minél többször csalom meg a barátom titokban. Való Világ: Nem tudom, hogy hány retardált össze van zárva egy házba, és egymás idegeit szedik szét, egymásnak pofáznak be minél undorítóbban, megy a cseszegetés, egymás kiidegelése. Gratulálok, nem is kell csodálkozni… Szeretnék kitérni arra, hogy természetesen ez szórakoztatás céljára van, ami sokakat szórakoztat, ezzel semmi baj nincsen, nem szeretném azokat minősíteni, akik ezeket nézik, Barátok köztöt jómagam is néztem nagyon sokáig, itt nem ezzel van a probléma. Hanem azzal, hogy nagyon sok 13-14-15 évesre ez igen is hatással van. Komolyan mondom, ha ezek ki lennének iktatva, akkor a gond nem lenne ekkora. De mondom, ettől függetlenül ez valakinek egy jó szórakozási lehetőség, semmi gond vele. De sajnos tényleg olyanok is nézik ezeket, akiket ez nagyban befolyásol a viselkedésükben.

És a legvégén szeretném a személyes gondolataimat kivetíteni: Én úgy gondolom, hogy jó dolog, ha valaki 13,  14, 15 évesen megtapasztalja a szerelem „ízét”. De ebbe semmiképpen sem szabad nagyon beleélni magatokat. Fiatalok vagytok még, az érzéseitek napról-napra változnak, hirtelen más tetszik meg, egy picit sok volt a kapcsolatokból. Ez a kor ezzel jár, ebben nincs semmi rossz kipróbáltad, jó volt meg szép volt, de most már jöhet a szingli lét. :) Ehhez így kéne hozzáállnotok és nem belelovalni magatok, hogy „jaj most nem szeret”. Na és? Lesz még 1001 másik. :) Persze, ha szerelmes voltál az illetőbe és vége a kapcsolatotoknak, akkor érezheted Magad rosszul, ez benne van, de ezen túl kell lendülni. És szépen kérlek Titeket, hogy ne igyatok, drogozzatok. Még nagyon távol állnak ezek a dolgok Tőletek. Később nagyon megfogjátok bánni. A szexhez meg még annál is kevesebb közötök van.

Köszönöm, hogy elolvastad, kritikádat várom kommentben. Elnézést kérek, hogy most egy picit csúnyábban beszéltem, mint amennyire szoktam, de úgyérztem, hogy ezt így tudom átadni. 

További Szép Estét!:)

 

29 komment

Címkék: média szex facebook trauma szerelem öltözködés

A bejegyzés trackback címe:

https://mycomments.blog.hu/api/trackback/id/tr795422100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shurtugal 2013.07.23. 21:46:08

Még nem olvastam el de mindjárt elfogom , csak azért írok, hogy enyém legyen az első comment.

MyCommentsBlog 2013.07.23. 22:15:16

@Shurtugal: Nem kell aggódnod, mert úgy látom ez a téma nem olyan kapós. :)

Shurtugal 2013.07.23. 23:04:22

Kitünő!

Elolvastam, de most nem minden esetben értek veled egyet Noleee. (az egyetértést az előző pawan, swager-ekkel értem).

Amiben egyet kell veled értenem:
-Utálom, igen, és utálom teljes szívemből azt, amikor egy lány egy fiúval kapcsolatot teremt, és ott hagyja két hét után, mert már nem kell neki.
A lányokhoz szólnék: (ebben az esetben idézném Noleee-t "akinek nem inge, ne vegye magára").
Lányok mért csináljátok ezt, most komolyan? (ha lenne egy olyan kedves lány aki leírná ezt a commentben nagyon szívesen elolvasnám).
Legyetek már egy kicsit ésszerűek, szerelemből csináljátok, vagy
csak azért mert a ti barátaitoknak már van fiúja és nektek nincs (no, és ha nincs, akkor mi van ? ). Én azt mondom szerelemből tegyétek és ne felvágásból, mert ez undorító dolog, de ez az én véleményem (Noleee erre a dologra a nem egyetértésben, majd rá térek).
-A második dolog.
Miért, miért, miért ???
Nem kell ezt tenni.
Jó magam benne vagyok ebben a korban, igen, jól látjátok, benne vagyok (16 év; hím).
Igen, én is szoktam inni, na de nem vedelem a piát és nem csinálok magamból hülyét. Lehet inni én azt mondom, de amint Jézus mondta a bibliában: Mindent a maga mértékével.
A drogról az a véleményem, hogy minek ? :D
Az élet nem abból áll hogy elkábítod magad , közben ráiszod a piát, és tönkre teszed az életed, mert esetleg egy csemetéd születik
(ami nem gond, de akkor tud eltartani[persze itt most azokról van szó akik még nem állnak fix fizetéssel és nincsenek megházasodva] és magad mellet tartani az apát mert hát ugye ezt a dolgot szeretkezésnek hívjuk, na és vajon miért... ezt nem fogja az meg válaszolni [MAGÁNAK] aki nem akarja. Az abortuszt egyenesen elítélem , nem tudom melyik volt az a f*** aki ezt kitalálta, de nem is érdekel).
- A harmadik, a MÉDIA.
Ahogy mondják. és ez teljesen igaz:"öl, butít, nyomorba dönt."
Jómagam mint Noleee Anyátok közt (Barátok közt - aki esetleg nem érti a poént a szóban) néző voltam.
Szinte a mai napokban már nem nézek Tv-ét és tudjátok miért lányok? Mert "öl, butít, nyomorba dönt".
Az Éjjel-Nappal Budapest, egy trágya (pesze akit szórakoztat és nem befolyásol attól nagyon mélységes elnézést kérek ezért a kifejezésért), csak azt látom benne ki kit csal meg és kit dug amikor azt a másik fél (férfi, nő teljesen mind1) nem tudja, látja.
Na Akkor most megnevezném, A Lali egy drogos F*** aki úgy imádja a nőket, hogy mindenkit egyszerre megakar dugni , de ezt nem szerelemből teszi (lányok tegyétek fel magatoknak ezt a kérdést, és fiúk most ti is; ez nektek tetszik? ). Ettől aztán igazán hányingert lehet kapni (ezt a hányingert úgy értem hogy hogy nem jó szemmel nézem a dolgot , és nem úgy, gyenge idegzetű valamint gyomrú lennék).
- A negyedik és egyben az utolsó mert vészesen fogynak a karakterek bár még van belőle (2203) és szeretném ezt az irományom egy commentben lezárni.

FIÚK, FÉRFIAK.

Miért használjátok ki a lányokat?
Ez így nem helyes dolog, kapcsolatot teremtetek egy lánnyal megdugjátok és aztán oda vetitek a cobráknak. (a cobráknak kifejezést az alatt értem, hogy össze töritek a szívüket és hetekig rossz érzés fogja elborítani elméjüket, valamint lehet, hogy ezzel ítélitek őket a halálra [és kérlek ne legyetek amit idegesek, hogy rébuszokban beszélek.] {a hálál- talán emiatt fognak meg bukni tanulmányi pályájukon és és egy évet elveszítenek a drága életből, amit isten adott nekünk.})
Az, hogy a lányt ott hagyjátok két hét után mert már nem kell és egy másik büdös kurva után néztek , persze lehet, hogy az előző nem volt az, csak az a büdös kurva kit, most kinéztetek éppen szabad egy "party-ra" (remélem értitek).

ÉS Nagyon kérlek bennetek " AKINEK NEM INGE, NE VEGYE MAGÁRA". Mert nem szeretnék olyan vissz commntet látni amiben ezt kritizáljátok mert, "..."

Ezzel ezt a részt le is zárnám .

AMIBEN NEM ÉRTHETEK VELED EGYET NOLEEE!!!
-Az első:
Egy lány, igen is mutassa meg, hogy mije van, ezt nem úgy értem hogy öltözzön kurvaként, hanem úgy, hogy mértékletesen felöltözve, de mutassa meg hogy kívülről milyen mert nem szeretnének a fiúk sem összekötni magát egy
csúnya előnytelen nővel, (bár a ronda előnytelen az én ízlésem alapján értem, és nagyon kérek minden kedves leányzót, hogy ezen ne akadjon fent mert minden fiúnak meg van a ma ízlése).
A másik, most egy kis magán vélemény- aki tudja magáról,hogy egy csinos és szép lány az miért ÁLLANDÓAN kurva ???
(lányok, választ szeretnék)
PERSZE A BELSŐ UGYAN OLYAN FONTOS MINT A KÜLSŐ!!! EZT NE FELEDJÉTEK SOHA!

A második és ebben a témában is az utolsó mert már csak 450 betűm van.
Igen is legyen kapcsolatotok lányok, de az szerelemből és olyan valakivel aki azt viszont szerelemből teszi.
És nem kell ám összebújni és szeretkezni ilyen fiatalon, bár ez a mai világban már alig várható el
(de akkor azt biztonságosan tegyétek [óvszer]).
Én azt mondom házasság után tegyétek (bár ezzel lehet, hogy most kicsit maradinak látszom).
LÁNYOK, VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!

FIÚK TI PEDIG BECSÜLJÉTEK ŐKET!

U.I.:

Köszi, hogy olvastad!

Shur'tugal

MyCommentsBlog 2013.07.23. 23:22:40

@Shurtugal: Kedves Shur'tugal!
Köszönöm ezt a részletes és mindenre kiterjedő kommentet.:) Sok igazság van az írásodban.:) De azt a részt, ahol azt mondtad, hogy "egy lány mutassa meg milye van", na azzal nem értek egyet. Egy 13-14 éves lány mégis mit mutasson meg? Meg ha van is mit akkor se hinném, hogy ennyi idősen megkéne mutatni.

Shurtugal 2013.07.23. 23:56:42

@Noleee: :D Egyetértek veled, és nem is.
Mint látod az irományomban direkt kitértem erre MÉRTÉKLETESEN a mértékletesen szó alatt azt értem, hogy ne rakja ki a mellét és a picsáját ez nyilván való, de az, hogy hogy néz ki kívülről, igen is érdekli a fiúkat, még nem mondtam meg, hogy mit takar a mérséklet szó. Kedves értelmi barátom (ugyanis ebben az emberi társadalomban nem sok ilyen ember van) itt nem feltétlen a kivágott V betűs pólóról és a mini szoknyáról beszéltem , hiszen amint mondtam ne rakja ki a mellét és a picsáját, hanem úgy öltözködjön, hogy az illő legyen mind megjelenésben és emelje ki a lány szépségét, ezzel ruha témát is lezárnám . Ha ehhez lenne valami hozzá fűzni valód, vagy esetleg ebben lenne kivetni valód, várom válaszodat.
ez alatt azt értem hogy nem kell nyakig felöltözött lenni-e egy lánynak vagyis:
én arról beszélek, hogy az a ruha amit felvesz formálódjon hozzá és fejezze ki az előnyeit.

Shur'tugal :)

Shurtugal 2013.07.23. 23:58:59

ez alatt azt értem hogy nem kell nyakig felöltözött lenni-e egy lánynak vagyis:
én arról beszélek, hogy az a ruha amit felvesz formálódjon hozzá és fejezze ki az előnyeit. Hoppá ez a mondat valahogy lecsúszott és kimaradt. Ezt nem a végére írtam, de azért remélem értelmezni tudod .

StlB 2013.07.24. 01:43:36

Szia!
Először is azzal kezdeném hogy ez az írásod is tetszett ahogyan az előző is. Sok olyan dolgot írtál le amivel egyet értek és amit én is tapasztalok a környezetemben. Így 19 évesen azért van pár dolog amit nehéz megérteni a mai (így vicces leírni hiszen én sem vagyok idős) fiatalokban.Valamiért én annyi idősen sosem éreztem úgy hogy most el kell mennem és és teljesen le kell innom magam de még is elvoltam. Persze azt sem mondom hogy nem kell inni semennyit hiszen mértékkel jó társaságban még jó is az. Valahogy nekem még az is tökéletes idő töltés ha a barátokkal elmegyünk hol ide hol oda de hát mindenkinek más az amit szeret. Abban is biztos vagyok hogy kevesebb csalódott lány lenne hogy úgy mondjam ha nem kifejezetten azokat a fiúkat keresnék akik mondhatni "nagymenőnek" tartják magukat. Mert ahogyan észreveszem elég sok lány ezeket keresi az más dolog hogy utána jön a csalódás. Persze vannak kivételek. Az is kifejezetten vicces amikor a "nagymenő divat..." gyerek kirakja ask.fm-re hogy "lájk is lehetsz a borítóképem" és hasonlókat aztán kapásból nem kevés lány rögtön "lájkolja is" hiszen neki biztos jó lesz attól ha a borító képe lehet. Kíváncsian is várom az ask.fm-ről szóló írásodat hogy te milyen véleménnyel vagy róla. A mostanihoz visszatérve abban is egyetértek hogy nem jó az ha mindenüket kirakják de ha nem tennék biztos nem kapnának annyi "lájkot" és nem vennék őket észre. Nem azt akarom hogy nagy pulóverben mutatkozzon mindenki mert az sem jó. Számomra sokkal jobban tetszik ha valaki nem azzal akarja magára felhívni a figyelmet hogy a rendszerint koszos tükrébe mutogatja magát hanem lehetőség szerint ízlésesen mutatja magát. Vannak ilyen lányok is azért szerencsére.:)Mert nem csak a negatív dolgokat kell megemlíteni.A képekről jut eszembe egy másik dolog mert ugye már instagramon is megy nagyban az hogy mutassunk meg mindent de ez kicsit másabb dolog. Mi értelme van annak hogy mondjuk tízből nyolc lánynál olyan képek sokasága van fent ahol a lábukat fényképezik le rendszerint a fürdőkádban. Valahogy nem látom sok értelmét de biztosan velem van a baj. Viszont jobban belegondolva jobb is hogy az "olyan" lányokat inkább a "divat...." érdeklik mivel most lehet ez nem fog szépen hangzani de meg is érdemlik egymást így nagy általánosságban. (tisztelet persze a kivételnek mert van azért az is) Remélem nem gond hogy kicsit hosszúra eresztettem a mondandómat és kicsit ugráltam is a témák között de így éjjel fáradtan már csak leszerettem volna ezt írni.A vesszők hiányáért külön elnézést!:) Neked pedig sok sikerült a továbbiakhoz! Ezeket a témákat amelyeket felvetsz megéri elolvasni!

Zsófi Romhányi 2013.07.24. 08:33:13

Nekem tetszett, de az eddigiek jobbak voltak. A blog címe "Nekem ez a véleményem", szóval ne érdekeljen mások reklamálása. Ne mentegetőzz annyit, jobb amikor nyíltan felvállalod amit gondolsz. Csak így tovább!:)

MyCommentsBlog 2013.07.24. 10:30:48

@StlB: Szia, köszönöm a kommented, teljesen egyetértek vele.:)

MyCommentsBlog 2013.07.24. 10:32:39

@Zsófi Romhányi: Köszönöm!:) Tudod, ez a téma pont olyan volt, ahol kikellet, hogy térjek minden olyanra, amit az emberek magukra vehetnek, mert nem célom, hogy bárkire is ez negatíva hasson.:)

Cole1 2013.07.24. 11:20:15

Nem a barátok közt, ami rossz példát mutat, hanem az Éjjel-Nappal Budapest című trash műsor. mi megy benne? nem dolgozik senki, csak bulizik, leissza magát és ennyi. Azt, hogy ki fizeti a 50ezres lakbért, mert azt mondják ők, hogy annyi, arról már nem szerzünk tudomást. Ott is márkás ruhába jár mindegyik, de egyik se dolgozik napi 8 órát. Sajnos úgy érzem, hogy nekem kell a hülyékhez igazodnom és ők is érvényesülnek igazán.

Chris Taylor 2013.07.24. 12:25:37

Részletes. Ne aggódj, nem fogalmaztál túl durván.

StlB 2013.07.24. 15:54:04

Ennek örülök!:)
Az elég szomorú hogy az ilyen éjjel nappal budapest és más hasonló semmire való műsorokban látottak a követendő példák sok fiatal számára. Igaz annyira nem ismerem ezeket a műsorokat amit nem is bánok mert nekem a tv nézés kis túlzással de kimerül a sport csatornákban.

Látom szóba kerültek a márkás dolgok is.
erről az a véleményem hogy vannak a kis "divat...k" akik nagyrészt megkapnak mindent a szüleiktől. Akiknek szerintem azért kellenek azok a dolgok hogy felvághassanak a többi magát "menőnek" gondoló haverjukkal. A fiatal lányok egy része pedig ezektől esik ugye össze.
Kapok én is támogatást persze de én azért teszek is azért hogy azom legyen amim. Csak annyi különbséggel hogy én azért veszek meg egy adott ruhát vagy egy adott telefont hogy facebookon felvágjak vele hanem azért hogy kényelmesebbé tegyem a mindennapjaimat már amennyire lehet. Persze mindenki más ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni.
Közben lehet túl sokat írok de ha már ráérek és van itt ez a lehetőség.

Nikki Szarvas 2013.07.24. 18:41:18

legkozelebb a irsz a tinikrol akik mar nagyon koran elkezdik a drogozast? nagyon tetszennek a cikkeid, igy tovabb:)

phoneix 2013.07.24. 20:31:47

Szerintem nem rossz, ami itt van, a bejegyzésekben, a kommentekben. De. Eddig csak arról szóltak, hogy ez a generáció ilyen meg olyan. Így rossz meg úgy rossz. Helytelenül, undorítóan, elítélendően, visszataszítóan csinál dolgokat. Jó, hogy ezt ilyen sokan felismertétek. Jó, hogy Noleee kimondtad ezeket a dolgokat. De szerintem ennyi nem elég. Ez így nem sokat ér, ha csak vádló szavak maradnak. Szerintem arról is kéne szólnia, hogy mit tehettünk akkor most Mi. Ha ezeket a fiatalokat így tudja befolyásolni a média, akkor miért ne tudná őket befolyásolni néhány értelmes, helyesen gondolkodó ember? Miért ne tudnánk rájuk hatni? Én úgy hiszem, hogy sokukon még tudunk segíteni. Meg tudjuk őket szólítani. Meg tudjuk fogni a kezüket és kitudjuk húzni őket a gödörből. Szerintem egy kis segítséggel sokan megváltoznának. A kommentemet egy Cheserton idézettel zárnám. "A gondolat mely nem própál szavakká formálódni, rossz gondolat. A szó, mely nem próbál tetté vállni, rossz szó." PS : Talán ez a pár szó tette, hogy megírtam ezt. Ez az én vélemény volt. Lehet szidni, kritizálni.

MyCommentsBlog 2013.07.24. 22:14:59

@phoneix: Szia, teljesen igazad van, Én is tennék ellene, de egy fecske nem csinál nyarat. És sajnos nem vagyok veled egy véleményen abban sem, hogy őket ki lehet ebből rángatni. Én inkább azt tűzném ki célul, hogy a következő generáció ne fertőződjön meg. Az biztos, hogy nem hagyom, hogy majd az Én gyerekem is ebben nőjön fel. De visszatérve a mostanikra, ha van ötleted a kivitelezésre, kíváncsian várom. :)

°George° 2013.07.24. 22:56:50

Ma milyen téma lesz?! :)

OrenIshii 2013.07.24. 23:25:46

TL;DR csak beleolvastam de teljesen egyetértek veled egy csomó dologban.
Mintha a saját gondolataimat olvasnám. :D

MyCommentsBlog 2013.07.24. 23:29:22

@°George°: Ma már semmi holnap már elképzelhető, hogy írok.:)

kikichannn 2013.07.25. 10:53:49

Imádom olvasni a bejegyzéseid! :) Én épp ebbe a korosztályba tartozom (14 éves vagyok). Nagyon sok igazság van a szavaidban, és nem találtam olyat, amivel ne értenék egyet. Ezek a lányok olyan sérüléseket okoznak maguknak, amiről fogalmuk sincs... Jól tudom, mert pár ismerősöm már járt így. A lényeg a lényeg, szerintem nagyon jól rálátsz ezekre a dolgokra, és jó olvasni a bejegyzéseid :) Csak így tovább^^

Dávid24 2013.07.25. 17:26:02

Sziasztok! Elolvastam a cikket és a kommentek nagy részét. Az én hozzáfűzni valóm előtt szeretném leszögezni,hogy nem általánosítok,csak van 10-ből legalább 7 lány, akire ez illeni fog.

Kezdeném ott az egész mesémet,hogy nagyon naivak vagytok. Ez a legfőbb probléma jelenleg. Nagyon könnyen fel lehet titeket szedni,mert azt hiszitek, pár kedves szótól,hogy örökké tartó szerelem lesz ( ez igaz a 13-16 éves korosztályig). Majd összetörtök vagdossátok magatokat, vagy csak minden pasit szemétládának tituláltok.
A második az,hogy a többség rá van állva az előző cikkben említett páwákra illetve swagekre.
Ismerek pár leányzót,akik folyamatosan depressziósak,hogy sosincs jó csávójuk. Ilyenkor szívem szerint mondanám,hogy ,, Amíg ilyen buta vagy, nem is lesz"
Mert ugyebár a legtöbb "menő" srác az nem tervez komoly kapcsolatot,sőt a legtöbbje csak kavarni akar, mert az a jó,ha minél rövidebb egy kapcsolat és nekik minél jobb. Ezzel nem is lenne gond. A gond ott van, hogy ti sokszor félreértetek bizonyos dolgokat. utána meg sírtok,hogy mit tett veletek.
Manapság elmaradnak ugyebár a normális beszélgetések...

Most picit kitérek személyes tapasztalatokra.
Volt egy lány,akibe nagyon szerelmes voltam 1-2 éve, szóval ilyen tini szerelem féleség. Tepertem nála,de csak úriember módjára. Egész jól alakult minden, de végül kosarat kaptam.
Nem ez volt az első ilyen eset. Meglepő volt,hogy mindegyik ugyanazt mondta: ,, Nagyon rendes,cuki stb... pasi vagy,de nekem ez most nem megy stb..."
Majd később összejöttek másokkal,akik fasza csávók ( elnézést a kifejezésért) és mellettük boldogtalanok voltak,volt akit vert a pasija, volt akit megcsalt, voltak olyan ok is,akik hamar szétmentek. Ezek után persze mi következik?! A depresszió és tudja meg mindenki,hogy milyen szomorú vagyok.
Én ekkor tettem le az ilyen csajokról. És haragszom is rájuk, de még is köszönöm nekik,mert most már tudom, hogy buta nőkkel nem szabad kezdeni. Na de visszatérek a témához. Szóval ezzel azt akartam elmesélni,hogy manapság jobban rámentek a külsőre, elhiszitek nagyon könnyen azt,amit mondanak nektek ahelyett, hogy inkább feldobnátok a labdát mondván,hogy akkor bizonyíts....Ne aggódjatok sokan nem fognak bizonyítani...

Végezetül csak annyit szeretnék elmondani,hogy mikor én 12-13 voltam még legóztam és nem plázákban mászkáltam ( volt ilyen eset,hogy leakartam szólítani a csajt, megfordult és akkor láttam, hogy gyerek még hozzám képest) 14-15 évesen nem a kapcsolatokat hajkurásztam...örültem ha volt barátnőm,de inkább élveztem a randikat,meg a barátok társaságát. Manapság meg szintén örülök ha van barátnőm,mert gyerekek kevés a jó csaj,aki nehezen kapható...és ugyebár könnyű nő nem tartós :))

Köszönöm,hogy elolvastad a kis véleményem, nagyon jó volt a cikk is, ugyanúgy mint az előző!
sziasztok!

Gazi Dávid (17)

DieNanny CH 2013.07.25. 17:35:00

Jó írások, de megjegyezném, ezeket csak az nem olvassa, akire ráférne... Sajnos.

És egy kis nyelvtannáciskodás: az ők velem, rád szavak NEM nagybetűvel kezdődnek. Levélbeni megszólításnál az ön, önök, te, ti szavakat írhatjuk nagy kezdőbetűvel.

MyCommentsBlog 2013.07.25. 21:59:43

@DieNanny: Értem, Nekem jobban tetszik, ha a személyeket megnevezésnél nagybetűvel írom, de egyébként igazad van. :)

ahrin 2013.10.18. 19:11:05

Rég nem olvastam már ilyen jól felépített cikket. Rengetegen panaszkodnak az interneten a "mai generációról" de te egész szépen összeszedted.

Ugyan én már kinőttem ebből a korszakból, de van egy pár ismerősöm, aki benne van. Szóval gondoltam megosztom a véleményem veled, mint a női nem képviselője.
Még régebben hallottam azt a nagy igazságot a női nemről, hogy:
"Van aki facér és van aki odavan a faszér."
és ez minden egyes nőre igaz a világon. Rengeteg olyan lány van, akik egyszerűen nem tudnak meglenni férfi nélkül, mert különben nem érzik magukat eléggé nőnek. Én szörnyen tudom sajnálni őket, mert sajnos ez egy hatalmas önbizalom hiány jele.

Azzal, hogy a mai fiúk és lányok magukra veszik ezt az agresszív, "én olyan fasza gyerek vagyok" stílust és beszólogatnak másoknak, azzal tulajdonképpen a belső bizonytalanságukat akarják eltakarni. Mivel a média is azt sugározza, hogy ha mimóza vagy, akkor mehetsz a levesbe. Csak akkor lehetsz valaki, ha kinyitod a szádat. De azt már nem tanulták meg, hogy nem mindentől leszel "nagy", ami kijön a szádon.

Ha már média: Nekem például fogalmam sincs mi az az éjjel-nappal budapest.(jó a barátok köztről már hallottam) nincs egy tv és szerintem a gyerekemnek se lesz. Egyszerűen nincs rá szükség az internet világában, mert mindent le lehet tölteni az internetről. Szerintem nem ez a tv műsor ami sokat nyom a latban. Én inkább az MTVre és a Youtubeon fellelhető baromságokra mutogatnék. No meg a facebook a legjobb hely arra, hogy lássák mi a "menő"

Szülőkre kitérve: Sajnos az ilyen gyerekek szüleinek nincs idejük a saját gyerekükre. Sok helyen látom, hogy tulajdonképp a gyerek az csak egy pipa a listán és a szeretet jele az, hogy hozzá vágnak egy 10ezrest minden hétvégén. Észnélkül parancsolgatnak és számonkérnek a gyereken, de arra nincs idejük, hogy leüljenek vele egyet beszélgetni.

A legrosszab pedig az iskolai közeg, ahol az egyes számú törvény az, hogy "beállsz a sorba vagy szopsz". Rengeteg támadás ért engem is az iskolai időkben, mert más volt az érdeklődési köröm. De ezt egy olyan gyerek, akinek otthon nem adják meg a biztonság érzését és a támogatást a saját személyiségében, nem fogja bírni. Azért, hogy ne érje atrocitás abban a közegben, ahol a legtöbbet jelen van, alkalmazkodni fog. És ismét visszaérünk a szülőhöz és a családhoz.
Ha ott megkapná a lelki támogatás a gyerek, odafigyelnének rá, akkor kevésbé lenne számára fontos, hogy milyen visszajelzést kap a sulis közegből. Ergo nem feltétlenül akarna a "fasza csávók" körébe tartozni.

Végül hozzá tenném, hogy roppant meglepő a számomra, mikor leállok beszélgetni a neten egy egy 14-15évessel aki felnőttebben gondolkodik a saját szüleinél és kiderül, hogy egy fiú se néz rá. Nem azért mert csúnya, hanem azért mert a környezetében lévő fiúk nem elég intelligensek hozzá és egyszerűbb leszólni, mert "fura"...

Köszi ha elolvastad ezt a hosszú kommentet és remélem egyszer megváltozik ez a generáció és az inteligencia lesz a szexi nem pedig a mellek/seggek/piálás/drogok.

yocwet 2013.10.19. 17:49:20

Sziasztok!

Ehhez a posthoz szeretnék kommentet írni, eddig az összes bejegyzéseddel teljesen egyetértettem!

És most egy kis bemutatkozás rólam hogy utána érthessétek amit írok.
15 éves vagyok, lány. Általános iskolámban rengeteg ilyen sznob menő swag srácokat, és mindent kirakó picsákat láttam. Egyetlen egy barátnőm volt az iskolából, mert mi "különcök voltunk" és nem illettünk bele ebbe a mindent kirakó csajos klubba.
Most mentem gimibe, és itt sokkal másabb minden:) Az emberek nem szólnak le, nem lógok ki a tömegből, mert egy angol kéttannyelvű suliba mentem. Itt nincsen az, hogy stréber, ronda, nem gazdag:)
Nem rakom ki a melleimet, hiszen nem valami olyasmi, amit mindenkinek látnia kell. Csomó cuccom van turkálóból, és nem azért, mert a szüleimnek nincs pénze, hanem mert a turkálókban is lehet H&M-es külföldi cuccokat találni. És sokkal fontosabbra költjük a pénzt, mint például a kamerám, vagy az angoltanár:)
Buliba csak egyszer-kétszer voltam eddig, de még sosem voltam részeg, és nem is hiányzik nekem. Nem cigizek, nem drogozok. (És szűz vagyok még) 15 éves fejjel nem az a legfontosabb nekem, hogy minél menőbb legyek, hanem hogy elérjem az álmom, és egy Amerikai egyetemre mehessek majd:)
(Na ennyit rólam:)

Annyira örültem amikor rátaláltam erre az oldalra. Végre valaki megfogalmazza, és leírja ezeket a dolgokat.
Nem egy, nem kettő ilyen "swag" srácot ismerek, nem önszántamból. Előző osztályomba is volt egy ilyen ask.fm "celeb". Ráadásul a ballagásunkra még a Varga Ricsit is meghívta, meg még rengeteg ilyen swag barátját. És nem értem őket. Tényleg ez számít?! Hogy milyen menő vagy, hány barátod van, hány csajt dugtál meg, milyen márkásak a cuccaid?! Egyáltalán nem! Szerintem egyáltalán nem bejövősek ezek a srácok. Most már azon a döntésen vagyok, hogy nem fogok a WestEndbe járni mozizni, mert csak ilyenekkel lehet összefutni.
És bár nekem is van ask.fm-em, azért csináltam, mert ha valaki szeretne rólam megtudni valamit, de nem meri feltenni nekem, akkor ott névtelenül felteheti. De csak az értelmesebb kérdésekre válaszolok, vagy azokra, amiket a barátaim írnak nekem hülyéskedésből.
Tv-t egyáltalán nem nézek, a sorozataimat laptopon nézem.

Egyszerűen nem értem hova fajul ez a világ.
Nagyon szépen köszönöm, hogy végigolvastad ezt!:)
facebookon megtaláltok:) www.facebook.com/regina.rojik

thraegmyl 2013.10.21. 18:50:32

Szia Noleee!
Először is azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon szeretem a blogodat. Eddig szinte az összes bejegyzéseddel száz százalékosan egyetértettem; s ennél a postnál sincs ez máshogy. Ugyanakkor - habár egyetértek a leírtak zömével -, egy témával kapcsolatban úgy éreztem, hogy muszáj felszólalnom, mert eléggé böki valami a csőrömet vele kapcsolatban.
Azzal kapcsolatban, hogy 13-15 évesek "kirakodóvására" enyhén szólván túlzás, egyetértek, viszont egy idősebb lánynál/nőnél szerintem már teljesen megérthető, hogyha valaki magabiztos, és ízléses keretek között olyan ruhákat hord, amik kiemelik az alakját, esetleg egy kicsit többet mutatnak, mint az átlag, hiszen semmi gond nincs azzal, hogyha valaki így fejezi ki a magabiztosságát.(Habár én magam sosem tudnám ezt használni kifejezőeszközként.) Hozzátenném, szerintem az az elítélendő, hogyha valaki az öltözködése alapján ítél meg egy másik embert - nem kell rögtön azt feltételezni egy lengébb ruházatú hölgyeményről, hogy egy ribanc. Nem, az már slut shaming, ami szintén egy eléggé érdekes topic (mellesleg szerintem igazságot fogalmaz meg), de ebbe nem szeretnék belemenni. :)
A magamutogatással pedig elérkeztem a következő témához: a cikkedben azt írtad a megerőszakolásról, hogy az is lehet a lány hibája.
Na, ennél egy picit megilletődtem. Egy lány nem azért öltözik fel lengén, valószínűleg a saját felfogása szerint csinosan, hogy megerőszakolják, hanem, hogy tetsszen valakinek/mert így érzi jól magát, és sosem "kéri" ily módon ezt a cselekedetet. Úgy hiszem, hogy az már régen rossz, hogyha az ember nem veheti fel, amit akar, mert attól kell tartania, hogy megerőszakolják/zaklatják, arra hivatkozva, hogy szinte kérte, azzal, ahogyan fel volt öltözködve. Ez a téma csak arra világít rá, hogy mennyire kicsavarodott felfogású világban élünk... emberek, ahelyett, hogy azt mondanátok lányaitoknak (vagy fiaitoknak, elvégre nem lenne új keletű eset, hogy férfiakkal történik meg ez), hogy öltözzenek más ruhákba, hogy elkerüljék (!!!) azt, hogy zaklassák őket, ahelyett talán a fiaitokat kéne megnevelni arra, hogy ne merészeljenek zaklatni senkit, és akkor nem lennének ilyen problémák...
Mindazonáltal azt is meg kell említeni, hogy aki elköveti ezeket a patkányságokat, azt nem érdekli, hogy hogyan van az illető felöltözve, akár még az sem, hogy hogyan néz ki. Egyszerű, kifejezetten csúnya ruhákba öltözött, kevésbé dekoratív nőket is nap mint nap ér zaklatás. Na mindegy, ez már off-topic.
Habár a mondandóm lényege nem csak a 13-15 évesekre vonatkozik, muszáj volt ezt leírnom, mert eléggé érzékenyen érint a téma, és remélem sikerült érthetően ki is fejtenem (bár nem hinném).
Mindenesetre várom a további cikkeket, mert nagyon szeretem a blogot, és további szép estét!:)
süti beállítások módosítása